Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
Ja, de er ute etter hele mønsteret. De vil også ha tak i noen dagbøker/notisblokker som de mener TH har. Men han har kanskje brent dem.
Jeg skulle gjerne ha sett hele ektepakten, for det media viser er tydeligvis bare et utdrag. Og så kan det finnes andre hemmelige avtaler/kontrakter.
Jeg synes at om det er smålighet, grådighet, kontrollbehov som ligger bak Tom Hagens særeie på boligen i Sloraveien, ja så er det skandaløst, han skader sitt eget omdømme ved å behandle AEH så dårlig.
Det vi har sett av ektepaktene så langt, rammer også omdømmet til advokat BB. Hardt.
Men om det er noe enda verre som ligger bak, at det kan finnes konkrete og ødeleggende hemmeligheter i Sloraveien, ja da vet jeg nesten ikke hvordan jeg skal uttrykke meg, det må være uhyggelige hemmeligheter, i så fall.
Nå er det mange i tråden her som tidligere har lurt på hvorfor en milliardær ikke har bygget eller kjøpt en mer standsmessig bolig, han er jo eventyrlig rik nå i forhold til da huset i Sloraveien ble bygget, og solgt huset i Sloraveien.
Kanskje det finnes helt uventede forklaringer på denne beskjedenheten.