Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Det är nog bättre att du går till kyrkan på söndagar och dricker ditt nattvardsvin. Vi vuxna som inte bryr oss om ens parter haft tre eller tvåhundra lever nog ett roligare liv, särskilt i sängen.
Nu beter sig Lennie som en vettig människa när han sitter med Sami i poolen. Det bekräftar ännu mer min teori om att han hittar på en personlighet där han skuttar runt och skriker av skräck och glädje för minsta lilla. Då vet jag ingenting om vad de pratar om med kontakter, el, signaler och dylikt men jag har svårt att tro att Lennie inte ens vet vad multiplicera betyder när han verkar ha någon slags kunskap om det ena och det andra när han pratar med Sami.
Nä som sagt, han glömmer bort sitt skådespel allt oftare nu. 🙂
Han är ju ingen topp matematiker, men inte på långa vägar det UFO han låtsas vara.
Får en stark känsla att Jasmine också överdriver sin extrema dumhet mycket också.
Frågan är VARFÖR dom gör det, och framförallt hur FAN kan dom tjäna röster på det?
Att spela mer stenkorkad än dom är?
Är det status bland dagens kids/ungdomar kanske till och med "vuxna", att vara så hjärndöd som möjligt?
Helt jävla sjukt!