2020-05-02, 22:32
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Exakt! Frida lever i en för skyddad verkstad där hon inte är van att folk inte vill leva i en värd där negativitet inte existerar. Julia har helt rätt, det är såhär livet ser ut. Att Frida inte kan hantera att Julia inte bara leker med utan gör som hon vill gör inte Julia till en dålig människa. Tycker att Julia förklarar allt på ett bra sätt medan Frida inte alls förstår Julias perspektiv.
Frida använder Jullan på fel sätt nu. Hon kan inte vara förvånad över Jullan fungerar så här och ändå blir hon besviken igen. Varför ens prata om sånt här när de båda är påverkade.
Medlem
Julia fällde krokben för sig själv. Alkohol är inte för alla kidz.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Varför slutar hon inte dricka om hon blir påmind om att hennes beteende på fyllan är katastrofalt? Riktiga alkis-vibbar kring Julia.

Jag tror inte hon vill sluta just nu. Och jag tror knappast att hon skulle klara det heller. Hon behöver professionell vård och hjälp.
2020-05-02, 22:33
Medlem
Frida är ju hysterisk. Varför är det så himla synd om henne bara för att Julia inte vill sitta ner och sjunga kumbaya med henne???
2020-05-02, 22:33
Medlem
icons avatar
Frida sjönk som en sten för mig nu. Snacka om obalanserad och egoistisk person.
2020-05-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vettefan om ens zara larsson med sina 6 miljoner följare kan rädda julia nu
Hon sa att vi ska rösta på julia, men det är ju rösta ut som gäller, hur fan tänkte hon där
2020-05-02, 22:35
Medlem
DjPuttes avatar
Frida skapar inget hennes skratt har jag stört på mig en tid så på Måndag UT UT inget annat mer än UT!
Julia skapar ngt iaf hon säger vad hon tycker och tänker om det är nykter eller full, Hon är orsaken man klarar av att se BB 2020 nu mera iom det händer ngt hela tiden!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Har jag skrivit det? Men att sitta och föra korkade och dryga samtal med en uppenbart skör människa gynnar ju knappast hennes image som en finalist i årets BB.

Umgås med Sami istället och ha kul istället för att supa ner dig till barn-nivå varje dag och provocera.

Du sa det och du vet det. Jullan kör sitt race i spelet och klarar det fint. Är du nykterist själv? Isåfall, bra att inte du "super ner dig till barn-nivå".
Medlem
icons avatar
Frida borde också sluta med alkoholen. Och sluta kräva uppmärksamhet från uppstoppade fåglar och aspiga tävlingsmotståndare.
2020-05-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon sa att vi ska rösta på julia, men det är ju rösta ut som gäller, hur fan tänkte hon där

känns inte som att zara följer bb tror nog nån har kontaktat henne (julia eller glasman kanske) och bett henne hjälpa till att rädda julia
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon har satt sin sista potatis i huset, jävla är så trött på denna missbrukande fittan, surströmming imorgon sen judesnopp på måndag för henne

Ja jag är inne på samma linje faktiskt. Det är dags både för henne och hennes skrumplever att åka hem.
Medlem
Deus-Culpas avatar
Ånej, någon hade en annan åsikt än Frida så nu är hennes liv förstört. Väx upp.

Och nu måste hon sitta och lipa och få stöd från två lågbegåvade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in