Citat:
Ursprungligen postat av
Christianbadass
Bullshit, jobbat med många öststatare och visst är de duktiga men inga övermänniskor.
Jag har inte skrivit något om övermänniskor.
Jag är en sådan person att om något är bra då säger jag det och om något är dåligt då säger jag det också.
Helst så skulle vi ha så lite invandring som möjligt!
Det är dock skillnad på folk o folk, vi har blivit degenererade, mycket djävla snack om hur hårda o kartiga som vi är men att det är vi inte längre, att montera ned manligheten det påbörjades på 80-talet. det vart fullt med djävlaranamma utan saker skulle göras smart, snacka grejor på plats.
Vi har några branscher där att arbeta fortsatt gäller, åkerinäringen, bygg o entrepenad och lantbruket och jag vill mena att lantbruket är hårdast, miljön är sådan att saker står inte som serverat utan att man måste gilla läget och göra med det som finns, typ hissa två ton med huggkubbe o spett och att tid kostar pengar, öststatarna dom är vana vi sådana villkor men det är inte vi utan att finns det inte rätt prylar och bra yta då skiter man i det.
Någon frågade om det inte finns trädplanteringsmaskiner? Jadå det finns maskiner till allt idag, jag har frågat själv och svaret som jag fick var att människan gör där fortsatt ett bättre arbete, att investera i en maskin som det inte blir bra av, det är det få som gör.