2020-05-01, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
Då förstår jag inte nånting.
Sök på killen, hans företag går back inte plus, han bor i en 4a i Järfälla (jag väljer ju helst att flytta ut från orten om jag e klar) han äger ett flertal gamla sunkbilar och kör en leasad MercedesBenz av icke motorstark variant.

Om det du säger stämmer, borde han inte också utåt sett vara rik vitt på pappret så han kan förklara sina klockor osv.

Hamoudy hamoudy är inte ens dömd (förutsatt att det är rätt person jag hittar när jag söker)

Ingen diss till dom på något sätt, diggar musiken, men jag vill komma underfund med hur mkt rapparna äger/tjänar
hans adress är i jakan men han bor i tensta hans 2 barn bor där killen har folk som gör allt för han säkert därför han ej torskat killen har flera bilar men de står inte på hans namn såklart
Citera
2020-05-01, 10:53
Medlem
Vi kan alla konstatera att H är boss, inget snack om saken han och 24k är och kommer förbli äktast på gatan som gör millar.
24k FLG shottaz är en mycket mycket stark klan och känns mycket starka. Om inte 24k gjort något mot DP innan så lär dessa 3 gäng gå ihop och köra mot DP och då enligt mig har dp ingen chans? Eller vad tycker ni?
Citera
2020-05-01, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Denna konflikt kommer sluta när alla e döda elr sitter på fett långa straff känner en som var medlare mellan dessa 2 gäng 2017 början2018 han fick båda gängen efter sig o bor på hemlig ort nu ingen kan förmedla mellan dem
Tack för svar! Hoppas inte för många unga dras in i konflikten
Citera
2020-05-01, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Tack för svar! Hoppas inte för många unga dras in i konflikten
De unga som rekryteras ganska ofta till dessa gäng
Citera
2020-05-01, 20:33
Bannlyst
Citat:
Kapten ninow o piraten e kusiner med frankymkapten o ninow e bröder

Vem är denna piraten. Hört rykten om att han var häktad med yasin för mordet. Har någon mer info?
Citera
2020-05-02, 00:56
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Denna konflikt kommer sluta när alla e döda elr sitter på fett långa straff känner en som var medlare mellan dessa 2 gäng 2017 början2018 han fick båda gängen efter sig o bor på hemlig ort nu ingen kan förmedla mellan dem

Kan ingen klanledare eller hedersgubbe fredsmäkla? Om inte, undrar jag om somalierna ens klarar av att organisera sig i klaner. Vad gör då de i ett av världens mest ordentligt organiserade samhällen? Jag vågar inte ens tänka tanken.
Citera
2020-05-02, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Kan ingen klanledare eller hedersgubbe fredsmäkla? Om inte, undrar jag om somalierna ens klarar av att organisera sig i klaner. Vad gör då de i ett av världens mest ordentligt organiserade samhällen? Jag vågar inte ens tänka tanken.
finns ingen som kan fedsmäkla denna konflikt kommer pågå tills de alla e döda
Citera
2020-05-02, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bababa654321
Vem är denna piraten. Hört rykten om att han var häktad med yasin för mordet. Har någon mer info?
Kusin med franky, farre
Han är mycket yngre än resten av grabbarna
Citera
2020-05-02, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Kusin med franky, farre
Han är mycket yngre än resten av grabbarna

Hur gamla är han, kapten o ninow?
Citera
2020-05-02, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Hur gamla är han, kapten o ninow?
Gissar på 98-00 på kapten o ninow, piraten 00-02
Citera
2020-05-02, 20:03
Medlem
Soulquarians avatar
Jag såg en norsk intervju på yt med Abidaz där han säger att Ken ring har hjälpt han att "vila" i norge, sen säger han även att han drog pga all skit som händer i stockholm och att kartellen och han själv är en av orsakerna till att det är sådana gäng idag.
Det känns som Abidaz har en relation med 24k eftersom dom lagt upp en del musik med Abidaz på deras kanal.
Kan det vara så att HSL och dp grabbarna håller på avancera mot 24k och Abidaz vart tvungen att fly?
Det kanske inte stämmer men det var mina iaktagelser på intervjun
Citera
2020-05-02, 20:04
Medlem
Soulquarians avatar
https://www.youtube.com/watch?v=3mB6Gti4gfA Här har ni intevju på abidaz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem