2020-04-20, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Jag håller 100% med!

Om de är något av gängen som är 100% äkta så är de dp!
Känns som dp inte bangar för nånting, dom kan göra vad som helst! Känns även som dp drar in betydligt mycket mer deg!
Shottaz är 100 procent äkta bara de att när dp kom tbaka t sthlm så satt flera i shottaz o dp tog deras chans att ta över
Citera
2020-04-20, 18:51
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Shottaz är 100 procent äkta bara de att när dp kom tbaka t sthlm så satt flera i shottaz o dp tog deras chans att ta över

Vilka satt exakt under cafe mynta?
Citera
2020-04-20, 18:55
Medlem
Citat:

Du verkar ha koll vet du Vilka som styr narkotikan i området? Har både gängen narkotika som huvudinkomst?
Citera
2020-04-20, 18:59
Medlem
Har någon koll på vad springisar och de yngre som säljer åt gängen tjänar? Är de stora summor på säg en månad även fast jag vet att de såklart inte får betalt den 25e😂
Citera
2020-04-20, 19:50
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Har någon koll på vad springisar och de yngre som säljer åt gängen tjänar? Är de stora summor på säg en månad även fast jag vet att de såklart inte får betalt den 25e😂

Beror ju helt på hur det är strukturerat men om vi tar gräs som exempel och om vi antar att springisarna köper/kritar 2 heggen i taget säger vi per person då betalar dom nånstans mellan 5-7,5k per hegge beroende på olika faktorer.

Får du in ett hegge i slutled där en 5:a som ofta egentligen ligger mellan typ 4-4,5g får du in 10-12k på.
Så på 2 heggen kan du potentiellt tjäna 5-7k.
Naturligtvis tjänar du in mer om du har ett bra simkort/wickr/whatever med många kunder.

Sen så har vi ju laddet, tjacket, E och tramadol som blivit populärt också.

Benzot har inte gjort stort intåg vad jag märkt än i förorterna ialf.
Citera
2020-04-20, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Shottaz blev ”shottaz” efter mynta mordet, det är då de som var vänner till mynta bröderna tog kriget på allvar och valde shz sidan
Citera
2020-04-20, 20:19
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Shottaz blev ”shottaz” efter mynta mordet, det är då de som var vänner till mynta bröderna tog kriget på allvar och valde shz sidan

Exakt frågan va riktad till han jag citerade, således passade inte DP grabbarna på medans shottaz satt inne, för grupperingen fanns inte.

DP hade inte fått namnet ännu men grupperingen fanns
Citera
2020-04-20, 22:07
Medlem
Citat:
Jag håller 100% med!

Om de är något av gängen som är 100% äkta så är de dp!
Känns som dp inte bangar för nånting, dom kan göra vad som helst! Känns även som dp drar in betydligt mycket mer deg!

Jo DP har ju åtminstone visat att det är brutalare. Har också funderat på vilka fler shottaz mördad. Vet att detta är lite OffTop men vi i denna tråd är ju trots allt intresserade av denna konflikt. Men har någon med bra koll möjlighet att göra en list på folk som de båda grupperingarna mördat? Vore intressant iaf
Citera
2020-04-20, 22:53
Medlem
Citat:
Ayye farre franky o kurden flera stora namn
Citera
2020-04-20, 22:54
Medlem
Citat:
Du verkar ha koll vet du Vilka som styr narkotikan i området? Har både gängen narkotika som huvudinkomst?
Aa de båda har droger som inkomst lite rån här o där
Citera
2020-04-20, 23:08
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Aa de båda har droger som inkomst lite rån här o där

vilka rån då? ja förutom det första som kicka igång allt.

snarare att dom springer runt och bötfäller folk till höger o vänster
Citera
2020-04-20, 23:10
Medlem
Citat:
vilka rån då? ja förutom det första som kicka igång allt.

snarare att dom springer runt och bötfäller folk till höger o vänster
Aa jag vet men flera som är med i dp e fegisar 4 5 st var nära med yasin sen de blev rädda o gick med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in