2020-05-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
För tusan Sami sluta att sova och gå upp nu

Allergitabletter mot pollen gör en trött.. och ngn borde kanske väcka honom för de har ju inte väckarklockor att ställa..
2020-05-02, 18:45
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ah då kan man faktiskt ha volym på tvn.
Ja det är helt underbart. Till de ska äta såklart. då stänger jag av. Vill typ slå nån när de smaskar.
2020-05-02, 18:45
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Allergitabletter mot pollen gör en trött.. och ngn borde kanske väcka honom för de har ju inte väckarklockor att ställa..

Är det Atarax han fick? Skiten slår ju ut en direkt. Förstår då att Sami är trött.
2020-05-02, 18:46
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Har ännu inte riktigt bestämt mig för vem jag eventuellt ska rösta ut på måndag. Mergim har betydligt fler fans än Frida och är därför svårare att ta ut men jag vill ju ha ut Mergim mer..

Köper ändå argumentet att Sami har större chans i final med Mergim och Lennie men vem i helvete vill se de två nå finalen tillsammans? Och som grädde på moset göda på Amilias och Antys lycka också. Yikes.

Nä kommer inte bli lätt detta.
Nä verkligen!
Hade bestämt mig för nakenFrida, men hela kroppen skriker ju Mergim!
Och göda vedervärdiga Amilia och Antys lycka, vilket man ju VERKLIGEN inte göra! 😬
2020-05-02, 18:50
Medlem
Meh, trodde Bacillen skulle spruta ner Mergim igen
2020-05-02, 18:50
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Haha, fan vad fattigt att ha som schemapunkt att bacillmannen kommer och så står han bara där och vinkar. Wtf? Vilken jävla flopp. Vad var ens meningen med det?
2020-05-02, 18:51
Medlem
Julia är en gudinna hon ska till final med Sami
Medlem
icons avatar
Kul att Sami fick sin favolåt. Bra BB!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Jag håller med dig. Min bäste polare är tetra efter en bilolycka och jag tappade hakan när jag hörde albanen skita ur sig något sådant. Pojken är utploppad i bajsrummet det är ett som är säkert. Trevligt att TV4 särbehandlar honom efter allt han får ur sig medan Kim och Isabel fick åka på direkten. Är inte bara övertygad utan helt säker på att albanfamiljen har hotat produktionen, det finns ingen annan förklaring jag kan hitta, helt ärligt.

Ja jag beklagar verkligen och jag hoppas innerligt att din vän inte hörde det uttalandet och Mergim kränker alla som har ett handikapp och återigen är det en viss grupp individer han ger sig på. Mergim borde ha blivit diskad för längesen och som du säger måste något mycket anmärkningsvärt ha hänt då de väljer att inte skicka ut honom trots att upprepade och uppenbara kränkningar uttalats och sänds vidare ut till folket! Oacceptabelt
2020-05-02, 18:54
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Kul att Sami fick sin favolåt. Bra BB!
Har dom lirat Ya BB åt honom än då?
2020-05-02, 18:56
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Jag håller med. En person som har tittat live och med bara lite livserfarenhet, jag är 30+, förstår utan tvekan att Sami är en bra pöjk samt att Jullan är rak och ärlig. Jag förstår dock att den lättkränkte svensken stör sig på Jullan eftersom hon är inte PK som många förutsätter man skall vara. Jag är likadan som Jullan och uttrycker alltid min åsikt vilket många gånger har inneburit att jag tagit avstånd från en del kollegor. Jag känner mycket för att kunna stå upp för min åsikt och inte spela teater för det passar andra. It's my way - or the highway.

Sedan får jag acceptera att 12 åringar röstar, såsom mina brorsdöttrar, och de gillar Jassa. De kommer ha en helt annan åsikt när de växer upp. Så jag tror tyvärr ändå att Jullan ryker för hon har till skillnad från många andra inte bölat sig vidare med en offerkofta. BB 2020 har premierat svagsinta bölande människor framför starka självgående individer.
Hoppas på det bästa på måndag!
Word! ☝️
On Topic. Går inte sticka under stolen att om Jasmine haft iaf 1% sympatisk karaktär, hade hon varit jävligt snygg. Nu är hon ju så hemsk att utseendet rinner bort som en mjukglass i en värmebölja.
2020-05-02, 18:56
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Eh, är det där en klänning som Jasmine har på sig? Varför visar hon numera en massa hud och ska twerka och visa stringrumpa? Är det PH nästa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in