”Jag VILL givetvis helst se 0 dödsfall” tror jag att jag nyss skrev! Sedan frågade jag bara om du då menar att 200 länder över 0 dödsfall bör ses som mördarregimer. Thats it.
Jag vet fortfarande inte hur tusan en jämförelse med Norge förvandlas till en ”hyllning” av Tegnell eller Sveriges strategi ÄVEN om du hatar jämförelserna...
”Sverige har 10 gånger fler dödsfall än Norge” = Titta vilken fantastisk strategi Sverige och Tegnell har? Don't make any sense!
Jag har som sagt ända sedan mars skrivit mängder av kritiska inlägg som är till både Anders Tegnells och Sveriges nackdel gällande utvecklingen och dödstalen.
Långt ifrån alla har varit eniga om allt, men du är nog ändå den första på hela Flashback som tolkar det som något slags ”försvar” av Tegnell och utvecklingen i Sverige... Tidigare har det 9/10 gånger varit folk som just försvarar vår strategi eller bagataliserar utvecklingen som har argumenterat emot.
Så kanske, kanske det snarare bara är DU som drar helt fria slutsatser?
Nu har du även en hel tråd där massa folk försvarar Norge och jämför med Sverige... Bara ett tips, önskar dig lycka till att övertala alla andra där och hoppas att de ”pudlar” när du inte lyckades med mig:
(FB) Norge håller på att ta kål på viruset helt.
Om du däremot fortsätter med det här tramset så gör jag som dig och lägger mig på din nivå och hittar på vad du ”egentligen” tycker...
Från och med nu har jag bestämt att tolka dina inlägg som att du egentligen hyllar Tegnell och Sveriges strategi, jag tror att du egentligen bara är en PK-idiot som vill skapa meningslösa strider och på så sätt rikta bort fokuset från sakliga diskussioner om våra misslyckanden...
Varför försvarar du Tegnell och Sveriges mördarstrategi!?