2020-05-02, 15:02
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Inte Samis egna konto, det är ett fan-konto som håller på med det (en ung kille som aldrig träffat Sami ligger bakom det kontot).

Jättefint att göra ett fan-konto och mycket av det han lägger ut är bra, plus att han lägger ner otroligt mycket tid på att filma allt! Men vissa grejer, typ sådana omröstningar, tror jag mer förstör än tjänar sitt syfte. Framförallt när många tror att det är Samis nära som styr kontot.
Håller med med. Jag anade nästan att det var så. Det blir väldigt mycket inlägg. Onödiga och spamiga inlägg. Men jag förstår det också som att han lägger ner hela dagarna åt att bara sitta och styra med kontot
2020-05-02, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Någon som kollat och hört något om Sami fortfarande tror att hans guldskiva är riktig? Med tanke på hans dröm om att bli nya Jockiboi så hade varit både tragiskt och komiskt om han fortfarande tror det när han går ut

De pratade om det igen innan de skulle somna och då trodde både han och Julia det, tycker så synd om honom att produktionen inte förtydligat!

Sami sa även att han aldrig tror att han kommer kunna vinna mot Mergim och Lennie. Var ett riktigt hjärtskärande samtal han hade med Julia där. Viktigt att han äntligen sa sina tankar högt dock eftersom han fått så mycket kritik för att han skulle vara såååå säker på garanterad vinst. Jag har hört honom komma med tvivel tidigare, men aldrig så tydligt som igår.
Medlem
Tror ni att judehatarna kommer få komma den 18:e om det nu blir något överhuvutaget pga corona, tror inte många är glada på dem förutom alex som slickar deras arslen
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Då är han ju ännu mindre värd vinsten. Du ska väll gå in som dig själv och inte börja skådespela, speciellt om du är runt 40.
Hns pappa kommenterade också falskLennies beteende "du har ju blivit duktig o hoppa"

Kom igen folket, ni måste väl se igenom Lennie, Jasse och Frida? Skådisar hela bunten
2020-05-02, 15:07
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror ni att judehatarna kommer få komma den 18:e om det nu blir något överhuvutaget pga corona, tror inte många är glada på dem förutom alex som slickar deras arslen
NEJ jag tror inte de är välkomna på den festen. BB har i princip raderat ut dem från att varit med känns det som.
2020-05-02, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lellush
Håller med dig till 100%. Skulle vara intressant att veta vem som ligger bakom BB-polisens konto, tål inte hen.

Tar dock tillbaka det jag skrev om ALLA som åkt ut, Martin har jag inte hört säga någonting dumt om någon.
2020-05-02, 15:08
Medlem
Citat:
De pratade om det igen innan de skulle somna och då trodde både han och Julia det, tycker så synd om honom att produktionen inte förtydligat!

Sami sa även att han aldrig tror att han kommer kunna vinna mot Mergim och Lennie. Var ett riktigt hjärtskärande samtal han hade med Julia där. Viktigt att han äntligen sa sina tankar högt dock eftersom han fått så mycket kritik för att han skulle vara såååå säker på garanterad vinst. Jag har hört honom komma med tvivel tidigare, men aldrig så tydligt som igår.

Synd om honom? han får använda hjärnan och tänka lite själv, vet du hur mycket streams det krävs för en guldskiva? Det där andra tror jag inte ett dugg på, bra försök till att fiska röster möjligtvis men annars tror jag han är helt säker på att han kommer vinna med Jockes hjälp.
2020-05-02, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
NEJ jag tror inte de är välkomna på den festen. BB har i princip raderat ut dem från att varit med känns det som.
Tror inte heller det, det vore väldigt konstigt, för kim försökte ju få ut sami o kontaktade aftonbladet som är tighta med big brother, tror inte många kommer umgås med kim o isabel när de får reda på vad som sagts, men alex slickar gärna rent kim o isabel, kan bli sprickor =)
2020-05-02, 15:10
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Förlåt men har du sett på personerna därinne? En är 36 och beter sig som 7 år. Man kan ALDRIG veta.

Plus att deras IQ ligger på typ -5
2020-05-02, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Synd om honom? han får använda hjärnan och tänka lite själv, vet du hur mycket streams det krävs för en guldskiva? Det där andra tror jag inte ett dugg på, bra försök till att fiska röster möjligtvis men annars tror jag han är helt säker på att han kommer vinna med Jockes hjälp.

Ska komma ihåg att länka till klippet när han pratar om detta om det kommer ut! Lovar och svär att jag talar sanning!
2020-05-02, 15:12
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror inte heller det, det vore väldigt konstigt, för kim försökte ju få ut sami o kontaktade aftonbladet som är tighta med big brother, tror inte många kommer umgås med kim o isabel när de får reda på vad som sagts, men alex slickar gärna rent kim o isabel, kan bli sprickor =)
Väldigt! Nej jag tror absolut inte att de är välkomna. Jag följer ingen av dem eftersom jag verkligen avskyr dem. Men man har ju fått höra hur dem gör sig löjliga åt alla i huset.
2020-05-02, 15:14
Medlem
Citat:
Ska komma ihåg att länka till klippet när han pratar om detta om det kommer ut! Lovar och svär att jag talar sanning!

Men du tror inte att deltagare ibland säger saker för att det ska låta bra utåt? Hans mamma försökte få honom att fatta att han ska sluta vara bitter och visa upp en trevligare sida och en mindre trevlig sida hos honom är att han under säsongen trott att han är så överlägsen. Du får tro vad du vill men jag tror att han vet att han kommer vinna vid det här laget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in