Citat:
Utrolig spennende lesning. Jeg har ikke satt meg inn i dette så grundig som deg, og vet ikke noe om dette persongalleriet, men jeg tror også at hun visste noe hun ikke skulle vite. Dette basert på hva Winger, som jeg har stor tillit til, tror om saken. Jeg håper virkelig at alt kommer frem.
Det du skriver om Breivik er også veldig interessant. Er det et sted jeg kan se mer som du har skrevet om dette? F.ex. på dette forumet?
Alt jeg kan si er følgende:
Tore Schei svindlet og bedro hele folket med sin Schei kommisjon på 90 tallet med Scandinavian Star saken. Så ble han elevert til Høyesterettsjustitiarius
Toril Marie Øye svindlet og bedro folket med Breivk dommen. Så ble hun elevert til Høyesterettsjustitiarius
Disse to saken utgjør totalt over 200 døde mennesker om man tar begge disse saken og legger sammen antallet døde. Legg merke til det. Tror du de bryr seg om ei gammal kjerring på Lørenskog? Dette er rutine. Coverups og smokescreen. Men denne gangen har de vært sloppy tenker jeg...
Det er altså et system der man må kvalifiserer seg til stillinger gjennom å selge sjela si. Holden har gjort det som aktor i samme sak som Øye. Det er forferdelig tydelig om man kikker på det.
Norges neste Høyesterettsjustitiarius sitter i dag i Tingretten og er en utmerket kjeltring. Han dømte i den siste Breivik saken om fengsel etc. Det er et helvetes rottereir desverre.
Jeg har ikke skrevet om Brevik her og vil ikke gjøre det, men tegner bare opp et bilde her som folk gjerne må ettergå selv da det er faktabasert. Selv sjela og kom deg opp i systemet. Det er dagens Norge, men også en internasjonal model der kansje Epstein utgjør en slags ekstrem USA versjon.