Citat:
Ursprungligen postat av
Novotar
Kanske han trodde det var ett "snyggt" omöjligt att lösa pga koderna Bitcoinvalutan M, som ej går att spåra. TH's skydd i detta är att ngn vill ha hans pengar gm ta frun. OK.
ELLER, så är det ngn som vill honom HELVETET, frun död, +90 miljoner, PLUS att han åker dit för det. Alla i branschen VET att det är maken som misstänks! Tänk er DEN storyn.
Ja, dette tror jeg fremdeles på. Så får vi forhåpentligvis vite hvilke bevis politiet har - hvis ikke risikerer TH å leve med mistankene rettet mot seg til evig tid.
En grusom tanke hvis TH er uskyldig.
Edit:
I tillegg til 09:14-samtalen, så synes jeg at krypto-opplegget tyder på at det må være flere involverte. Det samme om drapet/dumpingen ble begått natten før.
Flere må ha medvirket til dumping av kroppen, og det er usannsynlig at det er TH som har styrt kommunikasjonen fra motpartens side.
Slik jeg har forstått det, så er det ikke umulig å spore kommunikasjonen hvis politiet har tilgang til utstyret som er brukt.
Hvis det er riktig at drapet er planlagt, så må TH ha forutsett at krypto-opplegget var altfor risikabelt, iom at han statistisk sett måtte regne med å bli mistenkt og overvåket.
Noen andre måtte derfor tatt seg av krypto-opplegget og drapet/dumpingen.