Citat:
Ursprungligen postat av
Novotar
En man, Tom Hagen en av Norges rikaste, skulle han svärta ned sig, riskera sitt liv så totalt för några miljoner NKR.
Det låter för mig fullkomligt galet. Ta bort henne! Till vilket pris som helst.
Ändå finns möjligheten man vet aldrig en människas mörka sidor. En del har sipprat ut med "turbulent eireskap" och vad innehåller "turbulent"? Förtryck, psykisk misshandel, fysisk. Undrar om han utåt mot affärsmän, vänner är en varm, skrattande person eller mer den allvarliga, realistiska typen? Det känns som han är övernitisk, lägger tid även kvällar, helgmornar på aktiekurserna. Är han depressivt lagd, melankoliker, tål inte motgång. En motgång - kan vara oavsett pengars värde - att ens hustru vill lämna dig. DET, det kan vara det riggande skottet till en plan...hans uppbyggda ekonomi "behöver" inte alls innebära pengajakt! Brännande intresse som driver.
Jeg er enig med deg i dette, men nå er han jo siktet.
Jeg er faktisk én av minoriteten som ikke har trodd at TH er skyldig, og jeg har fremdeles vanskeligheter med å tro det.
Derfor spør jeg hypotetiske spørsmål, f.eks. angående partering/stycking - det forutsetter ikke at TH må være GM (bla pga 09:14-samtalen blir det usannsynlig).