Citat:
Ursprungligen postat av
saintjhn
Hej kära fb vänner. Ligger just nu på en testo e kur, har kört ca 8veckor. Har haft problem med libidon i stort sett under hela kuren. Var och kollade mina värden och mitt östro låg på 503 pnmol och mitt testo på 50 nmol, så uppenbarligen var det för mycket östro i mitt system som förmodligen förstörde min libido. Har läst runt lite och kommer börja äta adex 0,25 eod. Har kört några kurer tidigare men aldrig haft problem med libidon så min fråga är, kan det vara testot i sig som är dåligt och har gett mig höga östro värden? Eller har min kropp bara spårat ur? Känns också som att 50 nmol är ganska låga testo värden när man ligger på 500mg e5d.
Uppskattar all hjälp jag kan få i ämnet.
Mvh
Hej! Är i princip samma sits som dig fast lite annorlunda resultat och bieffekter, mitt östro låg på 409 så jag har också slängt in 0.25mg adex eod, blev väldigt röd i ansiktet och runt näsan vilket tydde på högt blodtryck och möjligtvis lite vattnig i kroppen, svårt att avgöra..
Ligger också i vecka 8 som du, hör av dig med en uppdatering i din case, kul att veta hur det gick när vi är i så lika sits.