2020-05-01, 17:15
Medlem
vafan glöm inte flashback julia vi har 1.2 miljoner medlemmar
2020-05-01, 17:18
Medlem
Amilia sa precis i sin live att Alex har hotat henne i huset, stämmer det? (Hennes anhöriga har berättat det för henne)
2020-05-01, 17:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vafan glöm inte flashback julia vi har 1.2 miljoner medlemmar
Vadå snackar hon om flashback?
2020-05-01, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Ptja. 2011 var det tre killar. Men PK-klimatet har väl skruvats upp sen dess.

Faktum är dock att majoriteten av Sami och Julias fans har dem som etta och tvåa. Likadant ser det ut för Lennie och Mergim.

Såvida man främst hejar på Sami så är Julia tyvärr ett hinder. Och att hon lär ha störst stöd av kvarvarande tjejer är inte fördelaktigt just nu då det gynnar Lennie i längden.

Sami och Lennie är i princip finalklara.
Tredje platsen står mellan Mergim & Julia där jag tror det skulle bli otrooooligt jämt skägg i en omröstning.

Ingenting som säger att det ska vara tre finalister som det varit förut, logiska och mest troliga är två finalister.
2020-05-01, 17:20
Medlem
Citat:
då fick vi det bekräftat att amilia och anty kampanjar för att lennie ska vinna bb

men sami har glasman och jocke tror inte anty har en chans mot jocke när det väl gäller

Kampanjar..? Har de gjort ngn deal att dela på pengarna, eller..? Jobbar hon annars med detta för ingenting..? Men i och för sig har de varit tajta alla 3, ev 4 med Anty, så de kanske har bestämt att en 3:e del alt kvart av pengarna till var och en är bättre än ingenting.. Misstänkte ngt liknade innan Amilia åkte ut, men sen kände jag mig som den mest misstänksamma, analyserande, pessimistiska människa på jorden och tog tillbaka det, men nu börjar man ju undra.. ha ha bör definitivt göra ngt annat om dagarna.. ha ha
2020-05-01, 17:21
Medlem
Citat:
ja det var inte många följare i lennie&mergim gruppen till och med.samis fansida som startades den 27 april har fler följare

Mergim och Lennies sida började spridas först för två dagar sedan så antagligen startades den bara för ungefär 48h sen. Aldrig hört talas om den trots att jag är med i många av grupperna.
2020-05-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Amilia sa precis i sin live att Alex har hotat henne i huset, stämmer det? (Hennes anhöriga har berättat det för henne)
Hon har blivit hotad lika mycket som mergim har blivit mordhotad i huset. Så nej
2020-05-01, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vadå snackar hon om flashback?

dem snackade om hur många följare bb gruppen på facebook har och instagram siffrorna dem nämnde är inte ens i närheten av flshbacks därför jag skrev att dem får ju inte glömma nämna flashback
2020-05-01, 17:25
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Värst vad alla säger att så många tittar. De får ju de där inne att det är världens hype.
Sami sa förut flers miljoner.

Jag reagerade lite på den siffran och måste säga att jag ler lite taskigt i njugg.
BB 2020 är den säsongen med färre tittare än de sämsta säsongerna.
Det skrivs i Aftonbladet men så lite jämfört med tidigare säsongerna även om Aftonbladet får har exklusivitet.

Mergim/Lennie gruppen på Facebook har 318 medlemmar och drivs av fyra albanska tjejer. Det där med "jättemånga" grupper om pojkarna kanske finns i Sundvall i en lokal. Amilia skulle kampanja för dom men inte hört något alls lika mycket som att Anty med sin 300k skulle kampanja.
Lennies familj var riktigt trevlig dock, det måste man säga. Lennie kanske också skulle kunna säga att Sami nämndes med namn och fick en hälsning. Tråkigt att han inte kan ta upp det.

Jag vill inte förringa deras BB vistelse men de kommer få en chock när de upptäcker att BB är inte alls populärt så jag tycker att det är taskigt att skruva upp förväntningarna från familjerna.
2020-05-01, 17:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
dem snackade om hur många följare bb gruppen på facebook har och instagram siffrorna dem nämnde är inte ens i närheten av flshbacks därför jag skrev att dem får ju inte glömma nämna flashback
Okej nä det får dom verkligen inte göra
2020-05-01, 17:26
Medlem
__Alez__s avatar
Nej inte skivan Sami det är fejk!
2020-05-01, 17:27
Medlem
xrlpyts avatar
Oooof, Samis mamma alltså.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto