2020-04-30, 21:12
Medlem
Letar efter den bästa, största och billigaste onlinebutiken i världen som skeppar till Sverige. Är på jakt efter ett par Brooks och i jakten så tycker jag mig inte hitta ngn bra butik. Så vilken är den bästa?
Citera
2020-04-30, 21:32
Medlem
Pilletants avatar
Du kommer nog inte att hitta en billig olinebutik som säljer riktiga Brooks då är de nog Tailandfejk.
Citera
2020-04-30, 21:41
Avslutad
Inget fel på Tradera, många gånger har någon bara sprungit en tur, ändrat sig och ledsnat, även helt nya proffsmärken.
Oanvända
Tar med några exempel;

Nya Nike Lunarspider LT +3 Strl45.5nu 500kr Ord 1300kr utan kartong, köp nu 500kr

Nya Saucony Kinvara TR EU46 Nu 599kr Ord 1500kr utan kartong, köp nu 599kr

NYA Saucony ISO Freedom blue
Köp nu 695kr
Citera
2020-04-30, 21:45
Avslutad
Nya Brooks ca 500-700kr men kolla så de är äkta
Citera
2020-04-30, 21:47
Medlem
Bucketshops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Inget fel på Tradera, många gånger har någon bara sprungit en tur, ändrat sig och ledsnat, även helt nya proffsmärken.
Oanvända
Tar med några exempel;

Nya Nike Lunarspider LT +3 Strl45.5nu 500kr Ord 1300kr utan kartong, köp nu 500kr

Nya Saucony Kinvara TR EU46 Nu 599kr Ord 1500kr utan kartong, köp nu 599kr

NYA Saucony ISO Freedom blue
Köp nu 695kr

Skulle ändå vara försiktig med att köpa just skor begagnat. Visst om dom verkligen bara använts någon gång, men eftersom allas fötter och springstilar är olika så är det ändå rätt stor risk att den tidigare användaren har format skorna efter deras springstil.
Citera
2020-05-01, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilletant
Du kommer nog inte att hitta en billig olinebutik som säljer riktiga Brooks då är de nog Tailandfejk.
Inte ute efter superbilligt, däremot så är det väldigt dyrt i Sverige.
Citera
2020-05-01, 07:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bucketshop
Skulle ändå vara försiktig med att köpa just skor begagnat. Visst om dom verkligen bara använts någon gång, men eftersom allas fötter och springstilar är olika så är det ändå rätt stor risk att den tidigare användaren har format skorna efter deras springstil.

Visst, försiktig är alltid bra, men du söker den billigaste online shopen, då låter det betydligt riskablare än Tradera.
Vi är trots allt ett välfärdsland, folk kan köpa och lägga på hyllan, och tron på joggingturen stannar efter det köpet.
Så det är högst troligt att det finns en hel del nytt som bara provats på vardagsrummsmattan och sedan var den drömmen slut.
Såg flera nya Brooks för 500kr och där omkring på Tradera, är det så säljaren bor nära är det ol att mötas i parken...
Citera
2020-05-01, 17:00
Medlem
Pilletants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameljointen
Inte ute efter superbilligt, däremot så är det väldigt dyrt i Sverige.
Det ska vara dyrt med märkesskor/kläder med mera annars så vet man inte om det är äkta. Sedan så rear de ju ut de gamla sorterna i butik samt deras egna onlinebutiker för att ta in nytt sortiment passa på då så kanske du kan göra fynd.
Citera
2020-05-03, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilletant
Det ska vara dyrt med märkesskor/kläder med mera annars så vet man inte om det är äkta. Sedan så rear de ju ut de gamla sorterna i butik samt deras egna onlinebutiker för att ta in nytt sortiment passa på då så kanske du kan göra fynd.
Ja, verkar som Covid19 fått hela sverige att köpa löparskor, väldigt svårt hitta det man vill på grund av slutsålt
Citera
2020-05-03, 23:36
Medlem
Citat:
Ja, verkar som Covid19 fått hela sverige att köpa löparskor, väldigt svårt hitta det man vill på grund av slutsålt

Själv köpte jag mig ett par limegröna nike pegasus för 699kr på intersport, kollade precis innan jag gick på onlinebutiken och intersport hade inte listat den skon till det priset men väl i butikfann den för 699.
Bokade faktiskt en vattentät modell men väl i butik valdes den gröna då den var mer estetiskt tilltalande.
Citera
2020-05-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Själv köpte jag mig ett par limegröna nike pegasus för 699kr på intersport, kollade precis innan jag gick på onlinebutiken och intersport hade inte listat den skon till det priset men väl i butikfann den för 699.
Bokade faktiskt en vattentät modell men väl i butik valdes den gröna då den var mer estetiskt tilltalande.

Gratulerar!
Citera
2020-05-11, 21:48
Medlem
Citat:
Gratulerar!

Det var mer menat som ett tips om ett vad jag tycker är ett par bra skor såvida det inte måste vara Brooks.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in