2020-05-01, 16:30
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja han är bäst! Men Julia kunde vunnit om hon inte blev stressad på slutet och valde lite fel mot hur hon hade resonerat tidigare.. Synd bara att vinsterna var så dåliga.. 2 olika om att tvätta honom och en om att styla.. prat om blommor och bin och ngn som ska göra en låt.. snälla.. han kan väl få sköta sin hygien själv och få ngt annat i vinst för en tävling som denna.. Är alla i produktionen lediga eller vad? Det är ju Julafton!!

Håller med om de halvtaskiga presenterarna som han vann. BB snålar på allt just nu. Varken Frida eller Glasman fick några presenter på sin födelsedag. Okey Glasman fick lite bubbel men inte mycket mer.
2020-05-01, 16:32
Medlem
xrlpyts avatar
In med Lennies och Samis besök nu då, precis som Lennie vill jag bara ha det överstökat. Det kommer bli riktigt jobbigt att se, men jag kommer inte kunna låta bli.
2020-05-01, 16:36
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Okey. Tack för info. Frågan är om det lönar sig att betta nu när det har gått så lång tid i BB huset. Oddsen är så jäkla låga nu. Tänk om man bettade Sami i början han låg på 15 till 20 i odds. Nästa gång får man sniffa sig till den minst tänkbara deltagaren om TV4 kör igen.
Har 16 ggr på Sami.😀
2020-05-01, 16:36
Medlem
Jag tror att ovissheten kring typ allt skulle vara det jobbigaste med att bo i huset. De kan ju aldrig planera sina dagar när de inte vet hur dags saker sker eller om de ska laga egen mat eller ej osv.
2020-05-01, 16:38
Avstängd
Kedoxs avatar
Har funderat. Om vi ponerar att tre stycken sitter i final. Vore det inte bäst ur Sami-synpunkt om han satt med Lennie & Mergim?

Lennie har 30+arna och Mergim har ungdomar och invandrare. Men skulle den ena av dem inte sitta där skulle den kvarvarande få den andres röster. Om båda sitter där blir det lite mer utspritt och Sami har en mycket större chans.

Edit: Skulle det va Lennie-Julia-Sami hade det gett motsatt effekt med fördel Lennie
2020-05-01, 16:38
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har 16 ggr på Sami.😀

Fasen! Supergrattis. Du och Sami kommer att fira den 18 maj
2020-05-01, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har 16 ggr på Sami.😀

Ok, lycka till! Men blir Mergim kvar efter måndag så är jag rädd att du kommer förlora. Håller dock tummarna ändå.
2020-05-01, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Har funderat. Om vi ponerar att tre stycken sitter i final. Vore det inte bäst ur Sami-synpunkt om han satt med Lennie & Mergim?

Lennie har 30+arna och Mergim har ungdomar och invandrare. Men skulle den ena av dem inte sitta där skulle den kvarvarande få den andres röster. Om båda sitter där blir det lite mer utspritt och Sami har en mycket större chans.

Edit: Skulle det va Lennie-Julia-Sami hade det gett motsatt effekt med fördel Lennie

Stor gnäll- och isoleringspotential på Sami om han tvingas vara med endast Lengim? Folk är redan trötta på det.
2020-05-01, 16:45
Medlem
Citat:

Jag har 2 som jag tycker är värdiga vinnare och det är Sami och Juli och vill att de ska stå i final tillsammans även om de konkurrerar mot varandra. Men sen anser jag inte att det finns ngn mer som jag vill ska stå där av olika anledningar.
2020-05-01, 16:46
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Stor gnäll- och isoleringspotential på Sami om han tvingas vara med endast Lengim? Folk är redan trötta på det.

Då kan väl Julia komma 4. Lär väl ändå va fyra stycken i finslveckan så tror han spenderar max 2-3 dar med dem.
Medlem
Citat:

Jo, flera av oss har varit inne på detta också!

Nu har jag dock börjat tänka i banor på om de riggar det för att ha minst en tjej med i finalen. Vi pratar om PK 4an, skulle de verkligen ha tre killar i final? Var ju någon som skrev här i tråden att Frida skulle hamna i final med Lennie och Sami - att det var förutbestämt från produktionen. Fruktansvärt om det stämmer, borde gå och anmäla dem för riggning då.
Medlem
Er sammi inte på kur längre. Han ätar da alting igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in