Citat:
Ursprungligen postat av
Dopamina
Istället för att lägga undan varor liksom. Reserverad av mig och Coronan.
Nä men hostar själv med flit när jag är ute på stan om någon går för nära min comfort zone. Jag trygghetshostar! Lite som ett sätt att markera för omgivningen att de ska ge fan i att gå nära mig. Hur ensam är jag om att kräva distans från omgivningen genom att hosta? Det är mitt vapen för fan. Ett litet leave me tha fuck alone creep vapen.
Det känns sjukt bra att få folk att hålla sig undan. Närgångna människor ger mig ångest och hostan biter fint. Givetvis "försöker" jag göra det i armvecket halvdant för att låtsatsbry mig men jag gör inga större ansträngningar eftersom det inte är förbjudet att hosta. Lägg därtill till en go fuck yourself attityd så har du receptet för vi som gör så här systematiskt.
Kul att jag inte verkar ensam och intressant att du har uppmärksammat det. Har nämligen sååå fullt upp med min egen hosta in public och hört att det ska vara lite inne med hostattacker nu så det känns awesome att det är en grej bland fler.
Vart ifrån kommer den här fuck yourself attityden? Är det 2000 födda, utan framtid generation, super individualistiska?
Ja menar ni har inte råd att köpa br, och den äldte genetationen har lämnat efter miljöproblem och mycket annat. Klart ni blir kalla fuck yourself i mentaliteten.