2020-05-01, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Vissa löpsedlar är alldeles för löjliga... Borde gjort det svårare.

Läckberg och GW är definitivt ett kärlekspar
2020-05-01, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Läckberg och GW är definitivt ett kärlekspar
Dinosaurier lever och tidsresenärer är här .
2020-05-01, 14:38
Medlem
Lennie är inte smart, men om han försöker skoja till det här så lyckas han inte speciellt bra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Vänner tack för kommentaren. Jag tycker det är schysst att man kan diskutera sådant även om det gränsar till off topic. Men det har ju en indirekt koppling till programmet så vi får chansa lite. Personligen känner jag att Mergim skall få hjälp men varken Lennie eller Frida är några utbildade psykologer som vet vilka verktyg som bör användas med att hantera Mergims utbrott. De menar säkert väl men det känns fel att i en reality show hålla på med att leka psykolog. Visst har han haft mindre utbrott men det ligger där och pyr, det är lätt att se. Det känns som det räcker med en mening som är fel och då trippar han. Det är inte rätt att varenda deltagare skall gå omkring på tå runt honom och det förstör inte bara för andra utan för oss tittare. Vi lär aldrig se deras riktiga sidor då de hela tiden måste hålla tillbaka. Naturligtvis borde han ha lämnat tidigare och erbjudits hjälp med sina utbrott och inte lägga det på andra i huset. Främst Lennie som jag tror vill ha en annorlunda upplevelse än att ligga i sängen flera dagar i veckan och hålla om inte bara Mergim men också Amilia. Skall inte jiddra mer för jag gillar diskussioner om människan och vårt beteende men kanske främst från antropologisk utgångspunkt gärna kryddat med genetik, som jag tror styr våra liv extremt mycket.

Javisst vi röstar som vi känner för!

Du kan verkligen formulera dig och få till det så det viktiga lyfts fram. Men nu återgår jag till att observera och rösta med hjärtat. Må gott!
Medlem
Lennie fyra rätt av tio?
2020-05-01, 14:39
Medlem
Globalisten55s avatar
Dinosaurier 🦕 dog ut för 80 miljoner år sedan Lenny😂
2020-05-01, 14:39
Medlem
Citat:
Vissa löpsedlar är alldeles för löjliga... Produktionen borde gjort det svårare.

Tror redan det är svårt nog för dem för det är nyheter som kommit efter dem gått in i huset
2020-05-01, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randomperson96
Tror redan det är svårt nog för dem för det är nyheter som kommit efter dem gått in i huset

Det är helt riktigt. Men det krävs inte att ha mycket där uppe för att se hur löjliga och osannolika vissa löpsedlar är.
2020-05-01, 14:43
Medlem
Citat:
Lennie fyra rätt av tio?

Ja, var det äkta..? Han vill inte att Mergim ska komma sist och av den anledningen väljer han att lägga sig.. Han är så rädd för att Mergim ska flippa ur och känna sig dum. sorgligt att se.
2020-05-01, 14:45
Medlem
Frida gnäller på kloaklukten, ja det beror väl på pruttsprayen som användes häromdagen där inne i skamvrån?
2020-05-01, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
.. och felstavning på cigaretter, två g..

Haha missade. Satte de dit ett bindestreck på Lagom förordningen nu eller såg jag den inte? Fel ändå iofs.
2020-05-01, 14:51
Medlem
askungens avatar
1: palmemordet
2: inställd student
3: toapapper
4: patzy
5: gif konkurs
6: hönsskit i lund
7: zlatan tränar med hammarby
8:
9: