2020-05-01, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
skitsnack, mergim behöver inte ens gå in där, det vet vem som helst. jullan eller frida åker
Det kommer vara ”Rösta ut” och ganska tydligt hur det ser ut nu på alla sidor. Frida får minst röster för folk ser inte henne som ett hot. Jullan och Mergim sitter i uppdragsrummet och Jullan ryker. Blir så jävla lack. Frida förtjänar inte det. Hon kommer tro alla vill ha kvar henne vilket inte stämmer men att folk helt enkelt inte har någon särskilt åsikt om henne alls och hon således klarar sig från utröstning. Borde ju vara att man ska rädda kvar sin favorit, då hade Jullan aldrig åkt.
2020-05-01, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
De är ju mätta efter bulle och pepparkaka och Lilla Jasmine sockertoppen ska väl få ha sin skönhetssömn på självaste julafton..
Jasmine behöver ingen skönhetssömn hon är vacker ialla fall
2020-05-01, 12:49
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
I BB 2020 gäller att böla mest för att få röster. Starka individer gör sig inget besvär. Svensken väljer idag en lågbegåvad svag människa som spelar med offerkoftan som verktyg. Vilka är det då mest synd om, vilka lipar mest? Jassa, Mergim och Frida ligger ju i topp och är oändligt populära. Därefter kommer Lennie som har bölat över alla och allt men främst när det gäller hans cronies. Har han som bryr sig så mycket bölat över de som har lämnat gula rummet. Svaret är lätt. Bara hans innersta gäng gäller. Har Martin, Jullan eller Glasman eller Alex eller Patsy bölat såhär?
Absolut inte och därför har de åkt. (Utom Patsy).

Jullan kommer åka för hon är en stark individ. Tråkigt att hon inte bölar som de andra bäbisarna för då hade hon stannat.
Vårt folk har fostrats till bölande svaga människor och gärna med offerkoftan på så man får sympatier inte för vad man åstadkommit i livet utan för man är bäst på att manipulera sönder andra med att visa hur synd det är om en.
2020-05-01, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det kommer vara ”Rösta ut” och ganska tydligt hur det ser ut nu på alla sidor. Frida får minst röster för folk ser inte henne som ett hot. Jullan och Mergim sitter i uppdragsrummet och Jullan ryker. Blir så jävla lack. Frida förtjänar inte det. Hon kommer tro alla vill ha kvar henne vilket inte stämmer men att folk helt enkelt inte har någon särskilt åsikt om henne alls och hon således klarar sig från utröstning. Borde ju vara att man ska rädda kvar sin favorit, då hade Jullan aldrig åkt.
Det tror du alltså, sett många som velat ha ut frida oxå pga att hon är jobbig var inte så säker... men julia o frida kommer ändå inte vinna miljonen så dom kan gärna åka ut asap
2020-05-01, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
I BB 2020 gäller att böla mest för att få röster. Starka individer gör sig inget besvär. Svensken väljer idag en lågbegåvad svag människa som spelar med offerkoftan som verktyg. Vilka är det då mest synd om, vilka lipar mest? Jassa, Mergim och Frida ligger ju i topp och är oändligt populära. Därefter kommer Lennie som har bölat över alla och allt men främst när det gäller hans cronies. Har han som bryr sig så mycket bölat över de som har lämnat gula rummet. Svaret är lätt. Bara hans innersta gäng gäller. Har Martin, Jullan eller Glasman eller Alex eller Patsy bölat såhär?
Absolut inte och därför har de åkt. (Utom Patsy).

Jullan kommer åka för hon är en stark individ. Tråkigt att hon inte bölar som de andra bäbisarna för då hade hon stannat.
Vårt folk har fostrats till bölande svaga människor och gärna med offerkoftan på så man får sympatier inte för vad man åstadkommit i livet utan för man är bäst på att manipulera sönder andra med att visa hur synd det är om en.
Ja det är helt sjukt att det ska vara så. Men jag kommer njuta och kolla så mycket jag kan på jullan dom sista dagarna. Kommer bli tomt utan henne
2020-05-01, 13:09
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Helt obegripligt att Mergim ska vara kvar som har spottat på jullan och skrikit fula saker om jass
Då är det ju bara att du röstar så om det är så du känner!. Jag vill iaf ha kvar mergim 👍
2020-05-01, 13:16
Medlem
1c9r5s avatar
Sami har blivit så tråkig? Lennie har gått om 100%. Även Julia.
2020-05-01, 13:16
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Då är det ju bara att du röstar så om det är så du känner!. Jag vill iaf ha kvar mergim 👍

När du växer upp och träffar en kille som kallar dig för fitta, smuts, spottar på dig vill sätta dig på din plats hoppas jag att du får hjälp från andra och inser att det kanske är ett riktigt destruktivt förhållande.
Jag tror på dig!
2020-05-01, 13:19
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Fjanten Lennie! Hur kan man som vuxen tycka att hans fjantande är roligt?
2020-05-01, 13:20
Medlem
Vad gott det ser ut med risgrynsgröt!
2020-05-01, 13:22
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5

Jag håller med dig. Han visar inte sin penis och tvingar andra att krama honom med stånd. Han kallar ju inte andra för fitta och hund heller. Inte ens skriker han samma sak 20 gånger om dagen. Han ligger ju aldrig och bölar hela dagarna och är sur för precis ingenting. Och värst av allt så umgås han och har kul med alla andra.
Jag ser vad du menar.
2020-05-01, 13:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Martin firade Valborg med Victoria. Det kanske redan har skrivits om, men jag fick veta det nyss. 🙃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in