2020-05-01, 12:15
Medlem
Jag vet inte hur jag kommer rösta. Jag tyckte Julia var skön 1-2 veckorna, sen dess har jag i princip bara stört mig på människan. Frida stör jag mig också på, kan fortfarande inte riktigt släppa att Martin åkte ut mot henne. Men samtidigt så röstade ju folk här kvar henne, varför inte fortsätta på det spåret när ni ändå har börjat? Panik nu när eran kära Julia sitter nominerad helt plötsligt?
2020-05-01, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Det är Samis födelsedag och julafton, ändå råder begravningsstämning i huset.
Produktionen för BB2020 suger och deltagarna är ganska dåliga på att själva hitta på saker.
In med ett Fia med knuff spel och obegränsat med alkohol så händer det i alla fall nåt.

Varför ska Jasmine göra ngt nu? Hon är ju säker så då kan man sova.. frida är naturligtvis skitledsen av rätt orsaker då hon blir särbehandlad vad gäller födelsedag och att hon vet att hon inte klarar sig mot Julia och Mergim i utröstningen.. Men jag håller med om att lite kan man ju lägga på produktionen för Jul är väl den mest aktiva högtiden och det finns tusen och en saker att hitta på. Men bara Jasmine är säker så kan man avvakta med allt till nästa vecka sen..
2020-05-01, 12:22
Medlem
Helt obegripligt att Mergim ska vara kvar som har spottat på jullan och skrikit fula saker om jass
2020-05-01, 12:22
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag vet inte hur jag kommer rösta. Jag tyckte Julia var skön 1-2 veckorna, sen dess har jag i princip bara stört mig på människan. Frida stör jag mig också på, kan fortfarande inte riktigt släppa att Martin åkte ut mot henne. Men samtidigt så röstade ju folk här kvar henne, varför inte fortsätta på det spåret när ni ändå har börjat? Panik nu när eran kära Julia sitter nominerad helt plötsligt?

Jag röstade kvar Martin, likaså gjorde den slutna Discord med 19 000 medlemmar. Jag tror inte det hade spelat roll. Det fick inte bli övertag för någon av grupperna och att det är tre tjejer och tre killar kvar. TV4 har aldrig öppet redovisat rösterna från något av deras program varken Idol eller Let's Dance. Gör en egen kalkylering varför inte något visas öppet.
2020-05-01, 12:24
Medlem
Jagerbys avatar
Säkert varit uppe tidigare men har Mergim pratat/fått frågor om sin läggning?
Är ju rätt uppenbart att han är kär i Lennie.
2020-05-01, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Jag röstade kvar Martin, likaså gjorde den slutna Discord med 19 000 medlemmar. Jag tror inte det hade spelat roll. Det fick inte bli övertag för någon av grupperna och att det är tre tjejer och tre killar kvar. TV4 har aldrig öppet redovisat rösterna från något av deras program varken Idol eller Let's Dance. Gör en egen kalkylering varför inte något visas öppet.

Det där med 19.000 medlemmar lär ju inte vara i BB-gruppen, jag ser ett 30-tal människor som skriver där hela dagarna, och alla tycker inte lika.
2020-05-01, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife

Precis så känner jag också. Röstade också kvar Martin, men alla ville ha glädjen att se Jasmine gråta.. Det hade bättre varit om Jasmine fått se Martin på Tv rutan i stället och då hade det här med victoria inte hänt nu.. förlåt gled i från ämnet lite.. Många tävlingar med röstning och dyl får man ju inte veta resultatet av och det förtar lite av glädjen att engagera sig..
2020-05-01, 12:32
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Det där med 19.000 medlemmar lär ju inte vara i BB-gruppen, jag ser ett 30-tal människor som skriver där hela dagarna, och alla tycker inte lika.

Nej det är en sluten Discord med endast folk inom samma bransch. När Corona bröt ut och folk varslades så startade ett gäng Discord gruppen. Den började med ett par hundra nördar men med mer varsel har den växt till över 19000 just nu. De har inga invites utan de som jobbar inom samma bransch är med. Inte alla röstar i BB då den diskuterar många andra ämnen. Men säkert de flesta brukar rösta för skojs skull.
2020-05-01, 12:32
Medlem
Ska dom inte äta tårtan som dom gjorde till Sami
2020-05-01, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Ska dom inte äta tårtan som dom gjorde till Sami

De är ju mätta efter bulle och pepparkaka och Lilla Jasmine sockertoppen ska väl få ha sin skönhetssömn på självaste julafton..
2020-05-01, 12:40
Medlem
Citat:
Varför tror du Frida är säker?
I en utröstning är det minst som röstar ut henne när man tittar runt på alla sidor inklusive Flashback. I odds står hon bäst till på måndag.
2020-05-01, 12:40
Medlem
Zingo2s avatar
Läget nu
1 Sami
2 Julia
Övriga bryr jag mig inte om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem