Citat:
Ursprungligen postat av
Ofcoursemyhorse
Visst är det märkligt att Big Brother på det senaste låtit vissa mer relevanta omröstningar vara öppna (säkerligen efter all kritik), men som exempelvis när vi skulle rösta om ifall vi skulle få "rösta kvar" eller "rösta ut" så ledde alternativet "rösta kvar" trots att jag inte kunnat hitta en enda jävla kommentar på internet där någon tittare hade en sådan önskan. När jag röstade i den omröstningen stod det typ 82% "rösta kvar" och 18% "rösta ut". Då kan man tycka att det skulle ha märkts på diverse forum, men som sagt hittade jag INGEN som valde "rösta kvar". Jag är JÄVLIGT trött på att de riggar hela jävla tävlingen och gör billiga fulknep i ett försök att få oss BETALANDE KUNDER att tro att vi haft något att säga till om.
När jag röstade i den omröstningen var den stängd? Jag kunde inte se resultatet? Så uppenbarligen ändrade de det under tidens gång, vilket är ännu mer fucked up. Antar för att folk började påpeka det och de var tvungna att dölja hur de riggade den.
Får se vad de gör för spännande för att rigga på måndag! Vore fint om de kunde göra någonting bra för Frida för en gångs skull och rigga kvar henne.