2020-05-01, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Nu är det så att jag har hört sami säga att han gillar Frida och har helt ändrat uppfattning om henne i bikten. och även till henne direkt i liven. Därför valde han att rösta på mergim och inte frida både vad gällde blomman under kudden och nu. Dessutom har han faktiskt kramat henne längre på sista tiden på eget bevåg. Tittar man mycket i live så ser man detta och Sami är ju en person som ger folk en chans och efter deras samtal har han börjat gilla Frida. Tidigare var jag jättearg för att hon nästan våldförde sig på honom och tvingade han en gång att känna på hennes könshår som var väldigt mjuka, men han kände på det och visade inte ngt speciellt vad han tänkte då och jag började fundera på detta lite. Sen sa han det om att han börjat gilla henne och helt ändrat uppfattning och då får jag acceptera det och lita på att sami säger till om det inte är ok. Men därmed inte sagt att jag vill ha henne kvar till sist..
Nu ska jag försöka sova lite och avvaktar med att rösta till sista minuten för allt kan hända och sker ngn autonominering så blir ju utfallet ett helt annat. Sov gott!
o jag som litade på dig, när sa sami att han gillade frida? ta mig tillbaks? älskar dig ändå o jag e inte från Karlstad, fast det e la ite du heller hehe

om man läser en extra gång så hade jag nog inte svarat i all hast va du skrev,, du kan ha rätt, va för snabb o dömma eller ej. /hehe,.
Senast redigerad av OHgud 2020-05-01 kl. 00:24.
2020-05-01, 00:19
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Äckliga naken Frida sitter och noppar musen och ber om att folk ska känna hur len den är. Vad är det för fel i huvet på stoplskottet

Jag saknar ord. Pappa tittar alltså på BB och ser sin dotter flasha sin vagina och hejar på.
Vad säger man och skall man dras med detta till finalen
2020-05-01, 00:19
Medlem
Är väl inget konstigt att vara omskuren. Jag är själv det på för trång förhud
2020-05-01, 00:20
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Äckliga naken Frida sitter och noppar musen och ber om att folk ska känna hur len den är. Vad är det för fel i huvet på stoplskottet

Hon har noll social kompetens.
2020-05-01, 00:21
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Är väl inget konstigt att vara omskuren. Jag är själv det på för trång förhud

Är ju när det är religion som bestämmer det är illa.
Att börja bränna på små barns penisar är fel.
2020-05-01, 00:28
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OHgud
e ni på rätt sida?

Haha. Var det samtalsämnet Sami, Mergim och Lennie hade förut.

Händer inte så mycket roligt. Lennie rakar Mergim i badrummet just nu.
2020-05-01, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Utveckla, tack. Två finalister?

Brukar vara tre finalister om jag kommer ihåg rätt från tidigare år. Då har man fått röstat till en tidpunkt tills de stänger röstningen och den som fått minst röster åker ut. Röstningen kör då igång igen och man har fått rösta mellan de som är kvar. Den här gången går det inte att rösta flera gånger och har den man röstat på åkt ut på bronsplatsen kan man inte rösta igen. Tror inte deras app kommer palla med stora ändringar på finalen eftersom den krånglar en vanlig onsdag kl 2.
2020-05-01, 00:34
Medlem
Victoria firar Valborg med Martin

Källa: hennes instagram
2020-05-01, 00:36
Medlem
Dukanva85s avatar
Älskar när de pratar "gamla rullar" och ingen av dem är speciellt gamla eller ens kan räkna till kultfilmer än. #kännermigggammal
Senast redigerad av Dukanva85 2020-05-01 kl. 00:38.
2020-05-01, 00:39
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OHgud
det gör Jag med, e du han soom toh av dig skjortan nyss o ser ut som en nörd?5
För att citera Mergim: "jag döööör"
2020-05-01, 00:41
Medlem
__Alez__s avatar
Glasman ska hänga med Samis mamma, bror och polarna Tommy och Maggan idag fredag.
Han ska även köra en live med dem.

Så Sami får träffa 4 st genom glasrutan?
2020-05-01, 00:56
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Glasman ska hänga med Samis mamma, bror och polarna Tommy och Maggan idag fredag.
Han ska även köra en live med dem.

Så Sami får träffa 4 st genom glasrutan?
Nej 2 st. Bara för att glasman ska hänga med 4 st betyder inte det att alla ska in i huset som besökare.
Senast redigerad av Dukanva85 2020-05-01 kl. 01:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in