Citat:
Ursprungligen postat av
Klimakterietanten
Nu är det så att jag har hört sami säga att han gillar Frida och har helt ändrat uppfattning om henne i bikten. och även till henne direkt i liven. Därför valde han att rösta på mergim och inte frida både vad gällde blomman under kudden och nu. Dessutom har han faktiskt kramat henne längre på sista tiden på eget bevåg. Tittar man mycket i live så ser man detta och Sami är ju en person som ger folk en chans och efter deras samtal har han börjat gilla Frida. Tidigare var jag jättearg för att hon nästan våldförde sig på honom och tvingade han en gång att känna på hennes könshår som var väldigt mjuka, men han kände på det och visade inte ngt speciellt vad han tänkte då och jag började fundera på detta lite. Sen sa han det om att han börjat gilla henne och helt ändrat uppfattning och då får jag acceptera det och lita på att sami säger till om det inte är ok. Men därmed inte sagt att jag vill ha henne kvar till sist..
Nu ska jag försöka sova lite och avvaktar med att rösta till sista minuten för allt kan hända och sker ngn autonominering så blir ju utfallet ett helt annat. Sov gott!
o jag som litade på dig, när sa sami att han gillade frida? ta mig tillbaks? älskar dig ändå o jag e inte från Karlstad, fast det e la ite du heller hehe
om man läser en extra gång så hade jag nog inte svarat i all hast va du skrev,, du kan ha rätt, va för snabb o dömma eller ej. /hehe,.