2020-04-30, 23:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Om Julia åker, så kommer det bli så tråkigt att man slutar titta på avsnitten. Stackars Sami om hon åker. Då tappar han nog lusten att stå ut sista tiden

Fattar inte folk som vill ha kvar Frida. Det är för mig helt obegripligt att hon ska få gå så långt
Åker Julia så vette fan om Sami stannar länge efteråt. Ska nog mycket till.
2020-04-30, 23:14
Medlem
Fridas garv som pågår hela hennes vakna tid varje minut i varje mening är det som stör mig mest. Jag orkar verkligen inte höra hennes skratt mer. Det blir vidrigare för varje dag
Måste vara nåt tvångsskratt. Jag får sänka ljudet hela tiden, så jag inte hör vad dom andra säger. Ända sen hon kom in så har jag inte stått ut med hennes skratt. Det är inget vanligt skratt, det är fruktansvärt att höra på
2020-04-30, 23:15
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han gillar ju lennie himla mycket och snart är det ju slut ändå, så han klarar sig utan henne tror jag
2020-04-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja jag tror han tappar både tron och lusten att kämpa vidare när han förlorat vän efter vän
2020-04-30, 23:17
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Positiv energifylld kille som vågar visa vad han känner 🤷🏻‍♀️
Fast även du vet att vi inte behöver backa bandet speciellt mycket för och hitta när Lennie inte alls vågar visa vad han känner...
2020-04-30, 23:17
Medlem
Citat:
Ja jag tror han tappar både tron och lusten att kämpa vidare när han förlorat vän efter vän
Och jag hoppas att folk som gillar Sami förstår det, att Julia måste stanna
2020-04-30, 23:18
Medlem
Snälla! Släng ut Frida nu på Måndag! Hon är verkligen INTE värd en finalplats. Hon har varit där alldeles för kort tid jämfört med de andra.
Å hennes garv är mycket mer störande än Mergrims skrikande...
2020-04-30, 23:18
Medlem
Emmvalentines avatar
Sami sa ju i bikten att lennie är underbar som vanligt ..så tror inte han skulle känna sig ensam
2020-04-30, 23:19
Medlem
crusades avatar
Citat:
Fridas garv som pågår hela hennes vakna tid varje minut i varje mening är det som stör mig mest. Jag orkar verkligen inte höra hennes skratt mer. Det blir vidrigare för varje dag
Måste vara nåt tvångsskratt. Jag får sänka ljudet hela tiden, så jag inte hör vad dom andra säger. Ända sen hon kom in så har jag inte stått ut med hennes skratt. Det är inget vanligt skratt, det är fruktansvärt att höra på

Hennes blekfeta, sladdriga, otränade, nakna kropp som hon visar upp i tid och otid är det som stör mig mest.
Det är dock inget mot Mergims uppenbarelse så han vill jag ha ut först.
2020-04-30, 23:20
Medlem
det e conronna tideer, o vi e mer folk utan inst o fb o fb igen , alla som e får bra erbjudande o se c more kollar på den här skiten. finns inte mer o göra på dagarna. men kul o läsa om alla sidor. hEJAR Mest på flashback ändå,
o med det vill jag hoppas på att Mergin åker
Senast redigerad av OHgud 2020-04-30 kl. 23:27.
2020-04-30, 23:22
Medlem
__Alez__s avatar
Fullt rimligt att Frida åker på måndag. Även om det finns andra i huset man tycker sämre om.

Men när Martin åkte var det dags och på måndag är det dags för Frida.
2020-04-30, 23:24
Medlem
Kommer bli ett dött hus om Julia åker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in