Citat:
Ursprungligen postat av
Ariel70
Jeg tror ikke at hun ligger inne i eller rundt huset noe sted, for det første er det for lite tid til å gjemme henne der når han kontaktet politiet en halvtime etter hun var borte. Gitt at det faktisk var en telefonsamtale med henne med et annet familiemedlem den dagen da. Og uansett kunne han ikke murt henne ned i noe gulv om natten og så kontaktet politiet dagen etter, det gir absolutt ingen mening. Politiet vil jo legge merke til ferskt murerarbeid eller annet oppussingsarbeid.
Jeg har helt fra begynnelsen trodd at hun lå i Oslofjorden eller enda lenger ut, og at hun var senket med båt. Dette støttes av Winger, og videre virker det som han mener at TH har leid profesjonelle til å drepe henne og senke henne der. Da forsvinner hun jo for godt, og TH kan skaffe seg helt ekte alibi og se ut som han ikke har noe med det å gjøre. De blir kvitt liket, mens politiet surrer rundt i Sloraveien og biter på historien hans. Jeg syns det er den aller beste teorien, det passer også med grundigheten av planleggingen ellers.
Har man penger til å få et lik til å forsvinne for alltid, i skjul, så gjør man det.
Jeg tror ikke at man finner henne nå, i alle fall ikke om det er profesjonelle involvert. Ett og et halvt år i naturen? Nah, så lenge eksisterer ikke et lik, og i alle fall ikke i vann.
Det låter vettigt! Hur skulle han hinna forsla bort kroppen, bilen står framför huset. Han är ev lite sen t jobbet den dagen men...å andra sidan kidnappare måste också forsla bort henne, bil, båt direkt ned från husets baksida och iväg.