2020-04-30, 21:31
Medlem
Det er jo bare tullball som vanlig, det er helt tomt utenfor og i huset. Står ikke en bil engang på tunet.
Hadde de funnet henne støpt ned i gulvet hadde du lest det allerede.

Her inne prater folk bare drittprat.
Citera
2020-04-30, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
"(09:08 i dag) Politiet har satt opp et stort telt foran inngangspartiet til Tom Hagens bolig i Sloraveien Lørenskog torsdag. - Det mest nærliggende er å tenke at pressen ikke skal se hva de bærer ut og hvilke bevis som eventuelt sikres, sier VGs krimekspert Øystein Milli til VG."
https://www.vg.no/spesial/2019/direkte-anne-elisabeth-hagen-savnet/siste

Det er jo mer enn 12 timer siden.

Natt til 1. mai er tradisjonelt en travel natt for politiet. Vanskelig å tro at de holder på så sent som nå, på kvelden før 1. mai.
Citera
2020-04-30, 21:34
Medlem
Citat:
Takk for informasjon! Hva betyr dunsar?

Takk for informasjon! Jeg har forstått det slik at en slik telefon kan spores, men ikke kan spores like nøyaktig som andre typer telefoner.
Dunsar=bankar=slåter sönder=knusa = krossa med slägga eller något liknande.
Citera
2020-04-30, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Hvis letingen i Sloraveien har fortsatt utover kvelden. Hvorfor er ikke VG på stedet og sender direkte? Og NRK, TV2, osv.

Betyr det at politiet har funnet noe, og pålagt journalistene å avslutte direktesendinger.

Nei, det synes jeg ville være rart.

Jeg sier ikke at de fortjener det, men også journalister og deres fotografer skal ha overtidsbetaling

Dette kommer til å ta uker og måneder. Og uansett, så lenge TH sitter i varetekt er ikke politiet interessert i å komme med nye opplysninger i det hele tatt. Pressen kommer sikkert til å skrive og sende og lage sine historier, men også de vet at dette vil ta tid. Jeg tipper de er klar over at det ikke er noen grunn til å slite ut sitt publikum heller.
Citera
2020-04-30, 21:39
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Klart han må være psykopat, hvem klarer å spille sørgende redd ektemann samtidig som man selv er gjerningsmannen. Man må ikke være psykopat for å begå et drap, men når man klarer å dra det så langt uten å miste masken er man psykopat. Alternativet er at han er uskyldig. Kjenner du noen som klarer å holde en slik maske over flere år? Neppe, de som klarer det har muligheten til å skifte en slags personlighet, de klarer å innbille seg at de ikke er skyldig. De aller fleste mennesker klarer ikke det.
Underutveckling i den del av hjärnan som ansvarar just för impulskontroll och känslor. Känns som att han vill ha och har stort kontrollbehov. Därav sitt lyckande i affärer, sympatisk, trevlig utåt iaf. Vem vet, jag skall inte argumentera emot, känner inte honom. Dock brukar många haspla ur sig vid mord att denne är "psykopat" alla är psykopater.😧 Han är inte dömd.Vi får se
Citera
2020-04-30, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52

De raserer kjelleren i Sloraveien. Jeg hadde ikke trodd det ville komme så raskt. Det tyder på at undersøkelser har gitt de grunn til å mene at det kan finnes levninger der.

De raserer ikke uten å ha indikasjoner først.
Senast redigerad av kornblomst 2020-04-30 kl. 21:41. Anledning: skrivefeil
Citera
2020-04-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraaka
Nei! Nå ble jeg flau. Jeg trodde Avici het T*m, ikke Tim. Sorry, nesten likt navn, en annen vokal. Sorry.
Skriv etternavn med å vri på noen bokstaver da,Kraaka
Citera
2020-04-30, 21:44
Medlem
Citat:
Jeg finner ikke artikkelen nå, men jeg leste at årsaken til at telt var satt opp, var for at ingen skulle se beslaglagte gjenstander de tar ut av huset.

Noe annet nytt:

"Leter trolig etter blod utenfor Hagens hus.
Politiet finkjemmer eiendommen til Tom Hagen. Nå trolig med et kjemisk middel som identifiserer blod. De leter også på andre eiendommer, inkludert en tidligere bil."

"Flasker med det som ser ut til å være Leucomalachite-grønt på eiendommen til Tom Hagen. Det brukes av krimteknikere for å finne blod"
https://www.nrk.no/norge/leter-trolig-etter-blod-utenfor-hagens-hus-1.15001230

Orsaken till tältet: Att de skulle få jobba i fred utan att känna sig övervakade, att det kanske skulle komma regn.
Citera
2020-04-30, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Takk!

Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er jo mer enn 12 timer siden.

Natt til 1. mai er tradisjonelt en travel natt for politiet. Vanskelig å tro at de holder på så sent som nå, på kvelden før 1. mai.
Jeg vet ikke, men jeg synes ikke at det er merkelig dersom politiet velger å utnytte hvert minutt og derfor eventuelt velger å jobbe døgnet rundt med det viktige som de holder på med nå.
Citera
2020-04-30, 21:45
Medlem
Men for helvete, TV2 sto jo utenfor nå på 21-nyhetene og viste at det var helt tomt på gårdsplassen. Teltet var nede og det var ikke en bil på tunet. Det er ingen som graver i kjelleren der da idioter!
Citera
2020-04-30, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
Orsaken till tältet: Att de skulle få jobba i fred utan att känna sig övervakade, att det kanske skulle komma regn.
Takk for svar!
De ønsker nok ikke at noen skal se hva de tar med ut fra huset og hvilke redskaper og annet de eventuelt har med seg inn i huset.
Citera
2020-04-30, 21:54
Medlem
Nei dette har jeg ingen tro på.
Er nok en siste krampetrekning. Hva i all verden er det for et spor som har dukket opp så lenge etterpå, og hvorfor lage et slik show utav pågripelsen ?
Tipper hagen åker ut fortere enn vi aner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in