2020-04-30, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teps
HUR faaaaan kan dom inte nominera det blonda ludret från Halmstad??
Jag förstår inte det.
Det enda vettiga nu är att rösta ut Mergim.

Japp! Nu måste det bli Mergim för sen har han både Lennie och Frida som räddar honom nästa gång och Jasmine förmodligen. Vi gjorde fel förut och då blev jasmine kvar, men nu kan vi inte låta Mergim gå till final. Frida har varit inne kort tid och jag vet vad många och även jag anser om det, men Mergim kommer inte upp på tavlan igen, men det gör förmodligen både julia och Frida. så nu måste jag nog välja Mergim. Han har varit för elak tidigare och undvikit tävlingar för mycket för att vara värdig vinnare.
2020-04-30, 15:08
Medlem
Slängde upp en poll bara för att se hur vi ligger till just nu, utgår från att vi får rösta UT någon.

https://www.strawpoll.me/19910031
2020-04-30, 15:09
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Hahahaha, Julia nominerad ännu en gång.
Hennes redan vilsna själ lämnar kroppen genom ögonen. Hon tar med sig Frida ut och frågar ut henne om deras relation.

Julia ditt labila helvete, man behöver inte tycka om dig, man behöver inte prata med dig, man behöver inte vara din kompis. Ni är sambos, gör det bästa av det men smutskasta inte Frida.

Här önskar man att Frida hade ryggrad nog att bara säga: ”jag tycker inte om dig och låt mig, hejdå”, men syltryggen försöker låtsas tycka om häxan 😹
2020-04-30, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fuck heller har han så många fans verkligen?

antys 300 000 gick ju bra senaste

Mergim och Lennie har MÅNGA bb-fans, Anty hade massa följare men inte som la röster i big brother.
2020-04-30, 15:10
Medlem
fan vad nöjd ludret är nu för att hon är kvar 2 veckor till men hon ska fan ut veckan innan finalen
2020-04-30, 15:10
Medlem
Emmvalentines avatar
Jag vill verkligen Mergim ska va kvar.. vill att han och Lennie ska få va ihop tills finalen 😩
2020-04-30, 15:11
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIK26
Nu måste vi alla som gillar Sami och Julia gå ihop och rösta ut Frida för Mergim har mer fans
Exakt blir nog Frida isåfall säkraste kortet👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Fan vad gött för Jassa, hon om någon är värd att sitta säker.

Värd kan vi diskutera, men nu kommer det inte behövas så mycket skådespel från hennes sida och det kommer göra att hon sover mer och det blir tystare..
Medlem
Globalisten55s avatar
Frida ska fan inte gå längre det är nog med fjäskande och sitt evigt enerverande kramande och tokskratt
Tbx till ditt perversa swinger liv istället
Bra att Julia konfronterar henne nu😬
2020-04-30, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Hahahaha, Julia nominerad ännu en gång.
Hennes redan vilsna själ lämnar kroppen genom ögonen. Hon tar med sig Frida ut och frågar ut henne om deras relation.

Julia ditt labila helvete, man behöver inte tycka om dig, man behöver inte prata med dig, man behöver inte vara din kompis. Ni är sambos, gör det bästa av det men smutskasta inte Frida.

Här önskar man att Frida hade ryggrad nog att bara säga: ”jag tycker inte om dig och låt mig, hejdå”, men syltryggen försöker låtsas tycka om häxan 😹

Jag tror att Julia försöker förklara varför hon lagt sin röst på Frida nu när det är öppet att prata om det.
2020-04-30, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Mergim eller Frida ! Olga skall vara kvar.
Håller med! Olga ska vara kvar! Hoppas att Mergim åker men jag tror att det blir Frida.
2020-04-30, 15:13
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag tror att Julia försöker förklara varför hon lagt sin röst på Frida nu när det är öppet att prata om det.

Nä, hon frågat varför det känns om en vägg emellan dem bägge. ”Som + mot +”.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in