Citat:
Ursprungligen postat av
bombayduck1
Förstår. Tycker inte heller detta är en rolig tid. Min ekonomi försämras och framtiden oviss. Tråkigt att inte kunna resa. Resa innebär livsglädje för mig samt att jag har släkt vänner utomlands. Tillhör inte någon riskgrupp och påverkas mest av allt runtomkring med dess negativa ekonomiska konsekvenser och begränsningar socialt och geografiskt.
Försöker att ta en månad åt gången. Och försöka göra det bästa av situationen. Spara för balansera ekonomiska förluster. Träna mera och lära mig/ utveckla färdigheter. Sen kanske det blir någon vandringssemester i Sverige denna gång. Men nästa år får det ta i fan vara nog!😡
Jag är inte en resande typ, men jag älskar att krama om mina föräldrar & mormor eftersom dem personerna är dem enda jag har att leva för utan familj o barn.
Kommer köpa mig själv en bil snart och ge mig ut på ett "äventyr" jag drömt om i flera år;
* Älskar kyrkor.
Så mitt mål är att ta kort på alla kyrkor i hela Sverige, riktigt fina kort på varenda kyrka såklart.
Kanske detta är året man kan börja med det pga distansen och allt annat skit.
Men allafall, osäkerheten man måste leva med varenda jävla dag & att inte kunna träffa dem man älskar är verkligen svårt liv att kunna acceptera och anpassa sig i, många tårar har fällts i den här skiten vi lever i.