2020-04-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej tvärtom julia HAR 1 RÖST på sig redan innan nominering startar det är alltså inte en röst man ger utan får

Jasså jaha, då är jag med. Inte otippat att nästan alla är emot Jullan. Det är som säsongen 2006 när Jessica alltid blev nominerad.
2020-04-29, 21:50
Medlem
Vad fick Sami för att han vann tävlingen idag?
2020-04-29, 21:50
Medlem
Globalisten55s avatar
Komiskt att vissa här tror att Julia och Sami inte är tajta😂Dem har sedan vecka ett klickat med varandra och nu har till och med Sami bytt sovrum till Julia
2020-04-29, 21:51
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nu MÅSTE Jasmine autonomineras! Hon avslöjar i princip för Julia att hon inte la sin röst på henne ”Jag fattar inte hur det gick till”.
Nu när Sami failade och la sin blomma på Mergim så får säkert Julia hjärnspöken om att Jasmine la blomman under hennes kudde så att det inte blev 3-3 mellan henne och Frida.
2020-04-29, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Nåt sjukt är det. Hade Jasmin sagt i bikten att hon börjat tröttna på Martin? Har inte sett det själv, följer inte liven.

Japp förra veckan..då ville hon ha ut honom..men det ändrade sig snabbt..
2020-04-29, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nu när Sami failade och la sin blomma på Mergim så får säkert Julia hjärnspöken om att Jasmine la blomman under hennes kudde så att det inte blev 3-3 mellan henne och Frida.
Ja det tror jag också. Hon verkade lite irriterad på Jasmine och Jasmine vill väl försöka förklara sig. Tabbe av Sami att han inte la på Frida, kanske tar igen det imorgon. Han fattar väl att Frida är lättare att ta ut mot Julia än Mergim är?
2020-04-29, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiee10
Vad fick Sami för att han vann tävlingen idag?

En extra poäng till morgondagens nominering..
2020-04-29, 21:53
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nu MÅSTE Jasmine autonomineras! Hon avslöjar i princip för Julia att hon inte la sin röst på henne ”Jag fattar inte hur det gick till”.
Malin varnade att det inte behöver vara svart & vitt (eller något liknande) för att bli autonominerade. De säger ju indirekt att de paktar med varandra när de säger sådana saker så de borde båda bli autonominerade om BB är rättvisa.
2020-04-29, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Men Sami lär väl sätta även sin extra röst på Mergim imorgon.
Då lär ju Jullan och Jassa sitta mot varandra.

Jass och Julia lägger sina 1or på Mergim så han får isåfall 5p, Frida 5p, Julia 7p

Edit: om inte Jass och Julia nu börjar misstänka varandra för att ha frångått planen och på så vis lägger 2orna på varandra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Julia och Jasmine håller sig till planen men Sami måste ha fått en blackout.
Jag ogillar Jasmine men nu höll hon sig ändå till planen de gjort upp. Även om jag hellre vill ha kvar Frida än Jasmine så kan det vara bra att rösta på Frida då de vet att Mergim och Lennie varit starkare i de senaste omröstningarna. Även om Frida körde ut Martin så vet bör Sami veta att Mergim är starkare då han blivit vald framför Frida.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Nåt sjukt är det. Hade Jasmin sagt i bikten att hon börjat tröttna på Martin? Har inte sett det själv, följer inte liven.

Hon sa det i liven kommer inte ihåg vem hon sa det till..
2020-04-29, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Komiskt att vissa här tror att Julia och Sami inte är tajta😂Dem har sedan vecka ett klickat med varandra och nu har till och med Sami bytt sovrum till Julia

Japp, fattar inte heller varför folk tror det..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in