2020-04-29, 20:53
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Blev det ingen "sju sorters blommor" idag eller vad det stod på schemat?
Ca kl 20 stod det så kanske närmre 21 nu då...
2020-04-29, 20:56
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag hörde bara en dialekt men tyckte den lät lite Göteborgs men ändå inte. Har nog bott för länge i Stockholm för att höra sådant. Nej, det vet jag inte men det låter gulligt med en hund som heter Bibbi.

Jaha, innan fick vi följa Jullan och Sami ha det kul och roa sig med ord. Tycker ändå det märks att de har en mer riktig vänskap än vad de övriga har. Julis har dessutom sedan många veckor sagt att Sami är hennes nummer ett men de behöver inte sitta fastklistrade vid varandra. Jassa har bytt sina närmsta som vi andra byter underkläder och de som hon tycker är hennes närmsta får hon konstanta utbrott på. Nej, Sami och Julia är mest äkta därinne. Mergim har höjt så mycket jämfört mot de första veckorna. Nu respekterar han de andra där inne, är hjälpsam och bidrar i hushållet. Jasmine blir värre och värre för varje dag. Lennie är som en neutral väg och Frida försöker vara positiv men får mycket skit.

Göteborgsk
Jag hade hört om en syster var från bästkusten. Nejdå Vagina-Stina är inte GBG.
Hood Mergim är knappast någon som har växt, möjligen i Easy Riders röv i så fall.
2020-04-29, 20:56
Medlem
Kollat kvällens avsnitt. Herregud... Julia påminner verkligen om Linus på linjen.
2020-04-29, 20:57
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunniest
Kollat kvällens avsnitt. Herregud... Julia påminner verkligen om Linus på linjen.
Hahahaha oooo jaaaa!! Värsta avsnittet dessutom. Bara massa skrik
2020-04-29, 20:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Min lista just nu i vilken ordning jag vill att deltagarna ska lämna huset: 1. Julia. 2. Mergim. 3. Frida 4. Jasmine. Delad 5e. Sami och Lennie
Förvånande att se att du har Skriket så pass långt ner. Frida och Mergim får gärna byta plats också.
2020-04-29, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Vafan har du mot Jullan? Den enda kvinnan i huset.
Vi män över 25 måste ha något att titta på fram till finalen.
Hon är omogen, dum i huvudet och beter sig som ett svin. Dessutom extremt avtändande. Vi män i 30-årsåldern klarar inte av att titta på sådana
2020-04-29, 20:59
Medlem
Citat:
Göteborgsk
Jag hade hört om en syster var från bästkusten. Nejdå Vagina-Stina är inte GBG.
Hood Mergim är knappast någon som har växt, möjligen i Easy Riders röv i så fall.
Bästkusten är ju Stockholm och det tror jag icke på. Jo, om man tänker på att han var fullständigt avskyvärd i början och i alla fall jag hade honom som absolut favoriten nummer ett att få ut. Senare veckorna har han varit ok och Jasmine och Martin har stått så långt över honom på listan att åka ut. Men ja, du har nog rätt som röven, den jobbar han på att få in Lempas lem eller fist i. 💪💪💪
2020-04-29, 21:00
Medlem
Julia sammanfattar sin sociala felkodning när hon nämner historian om ”tjockisen”. Hahaha, vilken jävla parodi på sig själv 😂
2020-04-29, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Förvånande att se att du har Skriket så pass långt ner. Frida och Mergim får gärna byta plats också.
Vill inte att hon ska vinna, men är förvånad över hur mycket obefogad skit hon får, finns ju så många som är mkt värre. Men jag vet inte, känns som att de som hatar henne samtidigt är en extremt högljudd klick
2020-04-29, 21:01
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag hörde bara en dialekt men tyckte den lät lite Göteborgs men ändå inte. Har nog bott för länge i Stockholm för att höra sådant. Nej, det vet jag inte men det låter gulligt med en hund som heter Bibbi.

Jaha, innan fick vi följa Jullan och Sami ha det kul och roa sig med ord. Tycker ändå det märks att de har en mer riktig vänskap än vad de övriga har. Julis har dessutom sedan många veckor sagt att Sami är hennes nummer ett men de behöver inte sitta fastklistrade vid varandra. Jassa har bytt sina närmsta som vi andra byter underkläder och de som hon tycker är hennes närmsta får hon konstanta utbrott på. Nej, Sami och Julia är mest äkta därinne. Mergim har höjt så mycket jämfört mot de första veckorna. Nu respekterar han de andra där inne, är hjälpsam och bidrar i hushållet. Jasmine blir värre och värre för varje dag. Lennie är som en neutral väg och Frida försöker vara positiv men får mycket skit.
Jag gillade mergim mest för att han såg jävligt bra ut och för att han gör saker på ett sätt jag gillar...typ pedantisk och noggrann!
Det märks hur ung han är och många osäkerheter, men jag tror denhär resan är viktig för honom. Hans kärlek till lennie är däremot äkta, frågan är bara på vilket plan den faktiskt är och vart lennie står. Lennie känns mer oärlig än Mergim i hans oförmåga att säga varken ++ eller -- vilket jag anser att man i en sund relation ska kunna utan att vara rädd för att personen försvinner av uttalandet.
Palla med jasmines honungsprat om hur fin och gullig man är, för att sedan bli kallad häxa bakom ryggen... 🤢
2020-04-29, 21:03
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Hon är omogen, dum i huvudet och beter sig som ett svin. Dessutom extremt avtändande. Vi män i 30-årsåldern klarar inte av att titta på sådana

Dina kommentarer stinker verkligen. Är själv i 30-års åldern.
Du låter mer som en finnig tonårig brud som kör EPA-traktor utanför Sunne.
Jullan är mer kvinna än någon hen där inne.
2020-04-29, 21:06
Medlem
Citat:
Dina kommentarer stinker verkligen. Är själv i 30-års åldern.
Du låter mer som en finnig tonårig brud som kör EPA-traktor utanför Sunne.
Jullan är mer kvinna än någon hen där inne.
Haha, det komiska är att jag tänker precis likadant, dvs att de som gillar Julia är finniga tonåringar som aldrig sett ett par bröst, kan ju inte finnas någon vuxen och mogen person som gillar henne tänker jag. Julia är mil ifrån den idealiska kvinnan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in