2020-04-29, 19:39
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Antiklimax om Amilia kommer till Lennie. Hoppas på hans lilla Anna
Hahahah, hade gapskrattat om de drar bort gardinen och så ser man Amilia sitta där. Lennie hade inte haft ord.
2020-04-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon lät ju som en värmlänning också, och hon hade varit hos sina föräldrar sen som stängde gränsern så mest troligt att hon är svensk.
Har för mig att hon var från Gränstorp, om jag inte minns fel ligger väl det runt Trollhättan. Har endast koll på det eftersom det var en tråd här på FB om en ung tjej som Borg mördad där. Hon Stina var söt och verkade också positiv som Frida.
2020-04-29, 19:43
Medlem
riskns avatar
Fan, vad Julia snackar om Svante. Hon sa väl att hon bara haft haft honom några månader innan hon gick in i huset? Har Julia inte några nära vänner eller syskon som hon vill träffa?

Julia sa att det var obehagligt när Kongo skrek vid frukostbordet på Mergim då det påminde henne om saker så jag antar att hennes farsa inte är i bilden. Vi vet att hon har en morsa iallafall. Men det verkar hon inte bry sig om.
2020-04-29, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Hahahah, hade gapskrattat om de drar bort gardinen och så ser man Amilia sitta där. Lennie hade inte haft ord.
Stackars Lennie! Fast han har ju sagt att han inte vill träffa sina anhöriga. Vi får väl se helt enkelt!
2020-04-29, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
I huset eller här på flashback??
Så bara för att han nobbat julia så gillar han inte äldre?
Kanske är snarare för att julia är halvalkis och verkar ha beroendeproblematik, liksom Sami men han är numer nykter och försöker bättra sig på många sätt. Kanske ser han inte ett förhållande med en som är "sån", + att hon blivit fyllekär i alla och bara det kan vara avtändande.
Jag håler med dig. Jag torr han kan tycka julia är rätt avtändandde, särskilt då hon försökt med honom mcket när hon är fulll och då är hon jobbig och dryg.
2020-04-29, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Fan, vad Julia snackar om Svante. Hon sa väl att hon bara haft haft honom några månader innan hon gick in i huset? Har Julia inte några nära vänner eller syskon som hon vill träffa?

Julia sa att det var obehagligt när Kongo skrek vid frukostbordet på Mergim då det påminde henne om saker så jag antar att hennes farsa inte är i bilden. Vi vet att hon har en morsa iallafall. Men det verkar hon inte bry sig om.
Hon kommer nog från usla förhållanden familjärt
2020-04-29, 19:52
Medlem
Lunatics avatar
Jassa har minne som en guldfisk.
Pratar om Corona, Justja vi får inte snacka om Corona.
2020-04-29, 19:53
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vem i helvete är Ålandsmannen, blandar du inte ihop Big brother med Robinson? För inte har jag sett någon från Åland i huset.

Haha, ja Robinson var det förlåt
2020-04-29, 19:54
Medlem
Imperiatrixias avatar
Värsta hypen runt Jassas besök. Dämpat runt Fridas...
On T Uuuuut Jassa.
2020-04-29, 19:56
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Jag håler med dig. Jag torr han kan tycka julia är rätt avtändandde, särskilt då hon försökt med honom mcket när hon är fulll och då är hon jobbig och dryg.
Rent utseendemässigt tycker jag Julia ser skitbra ut och inte omöjligt att han också tycker, men han verkar ändå vara såpass mogen att det inte bara är utsidan som räknas.
Att han förstår henne såpass väl tänker jah är för att de har samma typ av problem, därav kallar han henne för sin syster. ♡
2020-04-29, 19:56
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Värsta hypen runt Jassas besök. Dämpat runt Fridas...
On T Uuuuut Jassa.
Jassa tror att hon är huvudrollen i C-kändisshowen och vad det verkar så håller BB med för de filmar henne konstant
2020-04-29, 19:57
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Stackars Lennie! Fast han har ju sagt att han inte vill träffa sina anhöriga. Vi får väl se helt enkelt!
Hoppas Anna kommer och ställer frågan rakt ut: bi eller homo?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in