2020-04-29, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Någon sa väl att Sami försöker jaga 18-åriga tjejer? Han har ju gett Julia nobben.
Någon här i tråden eller vadå? Han sa ju själv när han och Glasman satt och pratade om Tinder osv att han får mycket DMs/snaps osv från 01-02or och att han aldrig svarar på det för han tycker de är för unga.
2020-04-29, 19:28
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Någon sa väl att Sami försöker jaga 18-åriga tjejer? Han har ju gett Julia nobben.
I huset eller här på flashback??
Så bara för att han nobbat julia så gillar han inte äldre?
Kanske är snarare för att julia är halvalkis och verkar ha beroendeproblematik, liksom Sami men han är numer nykter och försöker bättra sig på många sätt. Kanske ser han inte ett förhållande med en som är "sån", + att hon blivit fyllekär i alla och bara det kan vara avtändande.
2020-04-29, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Om det inte vore för corona så hade ju fler deltagare kommit in efter Frida, hade de vetat om det kansle hon hade ansetts som mer värdig.
Men blir andra bittra över andras besök så kommer de sjunka i mina ögon, alla ska få besök så sjukt osmakligt att missunna en person ett besök...
Jaa, men exakt. Jag har sagt hela tiden att jag tycker att de skulle berätta för dem varför det inte kommer in fler deltagare, sjukt skevt att undanhålla den informationen imo.
Samma här, verkligen. Det var inte Frida som bestämde att hon skulle få en hälsning under Robinson-veckan, inte hon som bestämde att hon inte skull vara med från start, inte hon som bestämde att hon skulle få en hälsning nu, så det är bara så sjukt fel att lasta henne och inte kunna unna henne någonting som gör henne glad.
2020-04-29, 19:29
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja frida har ju sagt tidigare hon vill dem skases efter bb
Ahaa, det har jag missat då! Stina verkade sprallig, men ocksp sansad och till första intryck klok. Sami är smart och behöver någon som kan ta en diskussion med honom!
2020-04-29, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tårögd bara?? För mig letade det sig fram en liten tår! Det var så fint att hon bara sa åt henne att hon inte är ensam, även om hon känner sig ensam, för att hennes nära och kära är med och finns för henne. SÅ FINT. Vill ha en vän som Stina. Och Frida.

Okej jag erkänner att jag fick torka ögonen med tröjan Men eller hur! En Frida och en Stina samt flytta till Norge
2020-04-29, 19:31
Medlem
xrlpyts avatar
Det kommer bli tungt om Lennie får besök och bryter ihop, då får nog jag ta fram servetterna.
2020-04-29, 19:32
Medlem
Wtf har missat vad som hänt på liven idag, har Frida träffat någon utanför?
2020-04-29, 19:32
Medlem
Gah, Jasmine och hennes jävla skrikande hela tiden. Hade fått psykbryt på henne och Julia asså vad fan är felet? Och hur kan hon ha så jävla kass självinsikt att vet om själv att hon skriker konstant?

Nej ut med henne, så tröttsam.
2020-04-29, 19:35
Medlem
Ja wtf jag får öroncancer
Bb borde ha en tyst vecka, max 5 meningar per timme per deltagare
Skulle också vara intressant att se hur eller om det blir väldigt organiserat då ingen rappakalja sägs
2020-04-29, 19:35
Medlem
Dukanva85s avatar
I morgon ska Julia och mergim få besök och på fredag får Sami och Lennie besök.
Tycker ändå inte det verkar som om någon är speciellt sur för att Frida fick besök. Tror som sagt de är smarta nog att lista ut att det kommer anhöriga i morgon.
2020-04-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det kommer bli tungt om Lennie får besök och bryter ihop, då får nog jag ta fram servetterna.

Antiklimax om Amilia kommer till Lennie. Hoppas på hans lilla Anna
2020-04-29, 19:38
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husmanskostas
Wtf har missat vad som hänt på liven idag, har Frida träffat någon utanför?
Frida har träffat en väninna och jasmine sin syster. Imorgon får två andra träffa anhöriga och fredag de sista två
Besöken sker med en glasruta emellan och hörlurar för att prata med varandra. Klippen finns på appen (och troligen instagram)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in