2020-04-29, 16:25
Bannlyst
Sami ska flytta in till Julia, är det så smart dagen innan nomineringen?
2020-04-29, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Flashback. Har någon här någonsin hört något så patetiskt som Mergims kärleksbrev? Vill inte låta negativ men det här måste ta alla pris hos en läskigt lågbegåvad individ. Killen är alltså 21 år. Smaka på det. Han skriver ett brev som inte ens en nioåring i min familj skulle skriva. Eller är det nioåringen som är ett "prodigy child"? Man ser hur obekväm Lennie är, Frida har ju insett det och klänger bara med sin nakna vagina mot Mergim värre än en gammal tysk porrulle "Utan trosor i Tyrolen"

Jag höll på att smälla av när jag hörde mergim och Frida författa skiten. Usch!
2020-04-29, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarlig är det inte äckligt att se Lennie och Mergim?
Om Lennie inte gillar Mergim sexuellt, borde han väl säga ifrån?
Jag tycker inte bögar är äckliga nej. Men stör mig på man inte kan erkänna det.
2020-04-29, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Rob är en ganska skön snubbe det kommer bara ut lite fel ibland. Men han är okey även om han hatar Big Sam. Jag accepterar att inte alla tycker Big Sam är kingen, som han är iofs. Någon skrev innan att det känns som VM silvret 94 och kan hålla med när ingen sport visas just nu och man överför sina känslor på Big Sam.

Jag är övertygad som du. Jag såg klippet med Martin efter utröstningen och killen är tyvärr en toppridare av toffel i världsklass. Vickan var ju inte förtjust i Jassa i slutet så hon utnyttjar honom och super ner honom. Sedan blir det rajtantajtan och Martin "kommer inte ihåg något"
Haha din jävel Jag hatar inte Sami. Fan, jag har sportabstinens nu när du nämnde det!
2020-04-29, 16:28
Medlem
Zingo2s avatar
De enda 2 som inte bryr sig om att de skulle vara nominerade är Sami och Julia.
Övriga är jättenervösa, ja även Lennie.
2020-04-29, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Mergim tummen upp mot kameran, nu är han och pojkvännen sams igen. Undrar om tummen upp innebär detsamma när lampan är släckt i sovrummet...

Negativ som jag är, så undrar jag om inte detta trots allt kan ha varit ett tecken till Amilia där ute, att de har pakten klar.. som när de la sig i vissa tävlingar förut..
2020-04-29, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Jassa ska passa sig för Viccan.
1. Hon gillar inte Jassa
2. Hon vill ha Martin
Så uppenbart och därför deras vänskap inte kändes genuin i huset. Martin borde också passa sig men han är säkert så dum att han lyckas "råka" ligga med henne. Spyr.
Exakt, dom kommer garanterat ligga, det såg man på han direkt, nä martin är en fuckboy 100%
2020-04-29, 16:31
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tycker inte bögar är äckliga nej. Men stör mig på man inte kan erkänna det.
Inte jag heller, var och en väljer själv hur man vill leva sitt liv.
Vill därför att Lennie borde säga ifrån, för jag tror inte han är bög.
Varför spelar han med i Mergims spel? Jag fattar ingenting av det spelet, tyvärr.
2020-04-29, 16:31
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Värdig vinnare hit och dit.
I ett väldigt uselt startfält som denna säsong bjuder på så är det svårt att hitta en värdig vinnare.
Gillat Sami sedan dag 1 så ser helst han vinna.
Men Sami hade ju inte haft en suck i en annan säsong av BB som 2006 eller 2011.
Åtminstone inte den nyktra Sami.

Ja under 2000 decenniet gjordes de bästa BB med så jävla sköna människor. Jag tror personligen att Sami skulle agera annorlunda med dåtidens deltagare som hade också skallbenet på plats vilket Sami skulle gilla och naturligtvis agera annorlunda. Skulle Alsing fått bestämma klientelet i årets BB hade väl i princip ingen kommit med förutom Sami då Alsing själv var en galen jävel och älskade annorlunda typer. RIP gode vän. Jag hoppas Sami skulle göra dig glad.
2020-04-29, 16:33
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Luktar det lite homofob här?
Absolut inte!
Hoppas Sami vinner👍
2020-04-29, 16:33
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Absolut inte!
Hoppas Sami vinner👍
Är det nåt alla vet så är det att du vill att Sami vinner.
2020-04-29, 16:34
Medlem
Dukanva85s avatar
Dags för BB att konfiskera det där jävla fia med knuff-spelet snart va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in