2020-04-29, 16:14
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vem vill du skriva om då?
Min rank:
Sami
Julia
Skit samma

Din rank?

Rob är en ganska skön snubbe det kommer bara ut lite fel ibland. Men han är okey även om han hatar Big Sam. Jag accepterar att inte alla tycker Big Sam är kingen, som han är iofs. Någon skrev innan att det känns som VM silvret 94 och kan hålla med när ingen sport visas just nu och man överför sina känslor på Big Sam.

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp det tror jag med, varför träffar han henne direkt såhär nära inpå, hans familj samt riktiga vänner och corona då, nä de knullar 100%

Kanske dom var, men ändå. han springer direkt till henne av alla, han var väl tightare med alex t.ex... nä jag tror dom knullar lätt alltså

Jag är övertygad som du. Jag såg klippet med Martin efter utröstningen och killen är tyvärr en toppridare av toffel i världsklass. Vickan var ju inte förtjust i Jassa i slutet så hon utnyttjar honom och super ner honom. Sedan blir det rajtantajtan och Martin "kommer inte ihåg något"
2020-04-29, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det känns som att de är på riktigt retstickehumör och jag älskar det! Särskilt efter gårdagens tjafs där Jasmine inte fattar någonting.

Vad är det för jävla kärleksdikt Mergim (Frida) påtar ihop till Lennie? Det är fan inte normalt att vuxna män skriver kärleksdikter till varandra. Inte ens om de är ett kärlekspar. Jag har aldrig hört talas om två polare som håller på som dem och det blir mer och mer bisarr för varje dag. Undrar verkligen hur deras relation kommer att se ut på utsidan?

Eller hur, men hur är det möjligt att det får sitta och skriva med papper och penna överhuvudtaget..? De kan ju pakta ju..
2020-04-29, 16:15
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Japp det tror jag med, varför träffar han henne direkt såhär nära inpå, hans familj samt riktiga vänner och corona då, nä de knullar 100%

Kanske dom var, men ändå. han springer direkt till henne av alla, han var väl tightare med alex t.ex... nä jag tror dom knullar lätt alltså

Tror nog allt att han satt å småronkade och kollade på avsnittet under skräckveckan där Viccan utbrast "knulla min röv". Hennes telefon ringde nog kort därefter 😅
2020-04-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Eller hur, men hur är det möjligt att det får sitta och skriva med papper och penna överhuvudtaget..? De kan ju pakta ju..
Jag fattar inte det. Igår skrev Jasmine på ett kaffefilter och Frida höll för så att kameran inte kunde se. De blev tillsagda efter ett tag men de kan ju skrivit vad som helst egentligen.

Mår fysiskt dåligt nu när Lennie läser upp mailet. Så jävla pinsamt!
2020-04-29, 16:17
Medlem
__Alez__s avatar
Värdig vinnare hit och dit.

I ett väldigt uselt startfält som denna säsong bjuder på så är det svårt att hitta en värdig vinnare.
Gillat Sami sedan dag 1 så ser helst han vinna.

Men Sami hade ju inte haft en suck i en annan säsong av BB som 2006 eller 2011.
Åtminstone inte den nyktra Sami.
2020-04-29, 16:19
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

I ett väldigt uselt startfält som denna säsong bjuder på så är det svårt att hitta en värdig vinnare.

Håller med dig. Han hade åkt för längesen om han hade varit med i de gamla säsongerna. Att många gillar honom är ju för att de inte fått ihop skitroliga människor det här året
2020-04-29, 16:22
Medlem
Zingo2s avatar
Allvarlig är det inte äckligt att se Lennie och Mergim?
Om Lennie inte gillar Mergim sexuellt, borde han väl säga ifrån?
2020-04-29, 16:22
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Flashback. Har någon här någonsin hört något så patetiskt som Mergims kärleksbrev? Vill inte låta negativ men det här måste ta alla pris hos en läskigt lågbegåvad individ. Killen är alltså 21 år. Smaka på det. Han skriver ett brev som inte ens en nioåring i min familj skulle skriva. Eller är det nioåringen som är ett "prodigy child"? Man ser hur obekväm Lennie är, Frida har ju insett det och klänger bara med sin nakna vagina mot Mergim värre än en gammal tysk porrulle "Utan trosor i Tyrolen"
2020-04-29, 16:23
Medlem
Citat:
Martin är med viccan nu, om jasse bara visste xD

Jassa ska passa sig för Viccan.
1. Hon gillar inte Jassa
2. Hon vill ha Martin
Så uppenbart och därför deras vänskap inte kändes genuin i huset. Martin borde också passa sig men han är säkert så dum att han lyckas "råka" ligga med henne. Spyr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag fattar inte det. Igår skrev Jasmine på ett kaffefilter och Frida höll för så att kameran inte kunde se. De blev tillsagda efter ett tag men de kan ju skrivit vad som helst egentligen.

Mår fysiskt dåligt nu när Lennie läser upp mailet. Så jävla pinsamt!

Nu har Lennie lagt pappret i sin garderob och kritan finns kvar.. Nu kan de fixa små koder och dyl i garderoben så det ska väl hämtas saker där sen i tid och otid av alla...
Medlem
Mergim tummen upp mot kameran, nu är han och pojkvännen sams igen. Undrar om tummen upp innebär detsamma när lampan är släckt i sovrummet...
2020-04-29, 16:24
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

För mig är styrkan hos Sami att han varit nykter och ändå roligast på festerna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in