2020-04-29, 16:03
Medlem
Så jävla trött på Mergims skrik "AAAGHHHH"
2020-04-29, 16:03
Medlem
Zingo2s avatar
Härligt att få se Sami och Julia sitta att äta och vara glada.👍
Nu Rosa pakten och Me ska skriva en vers till Lennie och Jass sitter med och ska hjälpa till.
Jass har nu fixat så Rosa inte kommer nominera henne, det tror iaf jag. Usch!🤮🤮🤮🤮
Hoppas hon får 3 av Sami och 2 av Julia, hon ska ut!!!!
Sami är kung👍😀👍😀👍😀
2020-04-29, 16:04
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Sami också, men jag behöver inte skriva 20 inlägg om honom på raken för det.
Vem vill du skriva om då?
Min rank:
Sami
Julia
Skit samma

Din rank?
2020-04-29, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Fuckboy är alltså redan på "jobbet". Det tog inte lång tid innan han är badass som han gärna stoltserade över.
Viktoria är alltså är inte historia.
Japp det tror jag med, varför träffar han henne direkt såhär nära inpå, hans familj samt riktiga vänner och corona då, nä de knullar 100%
Citat:
Martin och Viccan var bra polare i huset.
Kanske dom var, men ändå. han springer direkt till henne av alla, han var väl tightare med alex t.ex... nä jag tror dom knullar lätt alltså
2020-04-29, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nu Rosa pakten och Me ska skriva en vers till Lennie och Jass sitter med och ska hjälpa till.
Jass har nu fixat så Rosa inte kommer nominera henne, det tror iaf jag. Usch!🤮🤮🤮🤮
Sami är kung👍😀👍😀👍😀

Varför skriver han till Lennie? Är det ett kärleksbrev? Har han fått det i uppdrag eller?
2020-04-29, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Sami är kung👍😀👍😀👍😀
Jag visste hon skulle lyckas få bort rösterna från sig själv. Vårt enda hopp hade varit om Sami och Julia hade gett henne fullpott men de följer nog deras FAML-plan.

Ähh fyfan vad pinsamt med kärleksbrevet Mergim skriver till Lennie nu. Tror Lennie kommer tycka det är jättejobbigt nu när han insett Mergim är kär i honom. Stelt
2020-04-29, 16:08
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag visste hon skulle lyckas få bort rösterna från sig själv. Vårt enda hopp hade varit om Sami och Julia hade gett henne fullpott men de följer nog deras FAML-plan.

Ähh fyfan vad pinsamt med kärleksbrevet Mergim skriver till Lennie nu. Tror Lennie kommer tycka det är jättejobbigt nu när han insett Mergim är kär i honom. Stelt
Ja, BB är tragiska!
Hoppas se Julia i final med ex Sami.😀
2020-04-29, 16:09
Medlem
FarbrorAgges avatar
Mergim är tyvärr en sann nidbild av en totalt pantad homofil, osmakligt mörkbrun av diverse krämer och klet. Klängig, kär och närgången mot folks vilja, en mästare på så kallad oönskad intimitet. Jordens fjolla, men till synes helt ovetande om hur slemmig och vidrig han ter sig i andras ögon.

Dessutom lättkränkt och aggressiv som de flesta blattarna i Sverige är. En helt omöjlig människa att omge sig med.
Senast redigerad av FarbrorAgge 2020-04-29 kl. 16:11.
2020-04-29, 16:09
Medlem
julita55s avatar
[quote=CutsLikeAKnife|71386244]Resten av oss gillar Big Sam så Zingo talar för oss alla andra som inte postar.
Keep up the work Zingo!
Jassa och Frida lismar nu som fan. Så jävla genomfalskt.[/QUOTE

Jag tycker inte att sami är en värdig vinnare så inte alla....
2020-04-29, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Nu är de så sköna han och Julia i köket. Julia äter allt som hon vet att de andra gillar och när Frida kommer och frågar om det finns ngn rom kvar, så säger Julia "det finns bara en kvar" och Frida blev sur och tog maten med in i sovrummet och äter där.. Tidigare tog hon burken med rom från Julia när hon såg att hon åt av den och ställde in den i kylen. Ha ha . Julia och Sami alltså. Bara retas. Ha ha
Det känns som att de är på riktigt retstickehumör och jag älskar det! Särskilt efter gårdagens tjafs där Jasmine inte fattar någonting.

Vad är det för jävla kärleksdikt Mergim (Frida) påtar ihop till Lennie? Det är fan inte normalt att vuxna män skriver kärleksdikter till varandra. Inte ens om de är ett kärlekspar. Jag har aldrig hört talas om två polare som håller på som dem och det blir mer och mer bisarr för varje dag. Undrar verkligen hur deras relation kommer att se ut på utsidan?
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Sami också, men jag behöver inte skriva 20 inlägg om honom på raken för det.
Vem vill du skriva om?
För mig finns bara 2 att skriva ngt positivt om och det är Sami (tyvärr för dig) och i viss mån Julia. skriver hellre positivt än negativt.👍
Medlem
Dukanva85s avatar
De har inget att göra i huset. Så nu när de har lite papper och kritor så kommer kreativiteten. I det här fallet ett brev till Lennie. Tänker inte spekulera om mergim är kär i Lennie eller inte men det man måste förstå är ju att de kommer varandra nära på ett sätt vi inte kan förstå. Mergim är dessutom ung så jag tror han ser Lennie som en förebild helt enkelt.
Senast redigerad av Dukanva85 2020-04-29 kl. 16:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in