Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Jag är övertygad om att sjukvården och ansvariga i Sverige gjort det de kunde för att rädda dessa 2500 personer. Om du sitter och trycker på information om eventuella ”mord” som begåtts föreslår jag att du traskar till polisen ögonaböj!
Sen kan självfallet omedvetna misstag ha begåtts de senaste månaderna. Dessa misstag kan vara kopplade till inkompetens, bristfällig utbildning eller liknande. Men om man påstår att någon medvetet mördat människor är det läge att langa fram lite bevis.
Mordet ser ut som följande:
Maria 45 har haft cancer. Hon är i riskzon. Hon har en dotter som heter Elin som är 5 år gammal.
Hon är ensamstående och pappan har flyttat tillbaka till Venezuela.
Hon har inga anhöriga som kan hjälpa henne.
Hon är rädd för att bli smittad eftersom hon är i riskzon. Och vill att Elin ska vara hemma.
Efter en vecka hemma kommer socialtjänsten och kräver att Elin ska gå till skolan.
Elin går till skolan. Hon blir smittad (ja, även barn kan bli smittade, otroligt men sant).
Kommer hem och smittar mamman.
Mamman dör efter 3 veckor.
Ett annat mord:
Pelle 61 jobbar på pressbyrån. Han har inga kända sjukdomar.
Han går som vanligt till jobbet eftersom pressbyrån har inte permitterad honom.
Det kommer in kunder som ej bär munskydd. Han använder själv inte handskar eftersom INGEN har påtalat honom om att handskar kan vara ett bra sätt att skydda sig mot smittan. En kund betalar kontant. Kort därpå ringer frugan och han råkar stoppa fingret i näsan. Den 50-lappen hade virus på sig. Nu finns det i Pelles näsan. Han har blivit smittad.
Efter 3 veckor dör Pelle.
Det är hela Sveriges sätt att hantera denna pandemi som är fucked up. Och som leder till osynliga mord.
I 99% av andra länder har man tagit till väldigt seriösa åtgärder. Allt från lockdown till att kräva munskydd är bara småbitar av försök att minska möjligheten att folk ska smittas och dö. Ja, Pelle visste inte han hade underliggande sjukdomar. Han kanske hade det. Eller kanske inte. Men han dog ändå.
Så det finns ingen individ som jag kan peka fingret mot och gå till polisen och anmäla. Förutom han som har högsta ansvaret i landet. Men jag har ju inga bevis att Pelle dog pga den tjocka svetsaren.
Som du ser går det att begå mord utan att storma ett äldreboende.