2020-04-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Tar du inte tjejens nummer/ line för framtida kommunikation.

Där kan man stämma av läget och diskutera..

Dock kan det ju vara så att massösen är ofta upptagen. Men denne vackra lilla sak som massera mig och flörtade hintade om att bli ett par med mig när hennes gubbe dör.
Dock tror ju jag att det var en del av flörtandet så klart.

Imorgon ska jag försöka ta någon sista minuten bokning, blir det inget på första stället, så blir det ett nytt försök igen där efter på ett annat ställe.

Farligt att hitta något så här trevligt, är som ett nytt beroende! Lönen lär försvinna väldigt fort.
Citera
2020-04-28, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sajon23
Dock kan det ju vara så att massösen är ofta upptagen. Men denne vackra lilla sak som massera mig och flörtade hintade om att bli ett par med mig när hennes gubbe dör.
Dock tror ju jag att det var en del av flörtandet så klart.

Imorgon ska jag försöka ta någon sista minuten bokning, blir det inget på första stället, så blir det ett nytt försök igen där efter på ett annat ställe.

Farligt att hitta något så här trevligt, är som ett nytt beroende! Lönen lär försvinna väldigt fort.

Undrar lite från ditt besök i förra veckan du tog väl 2 timmar och kvinnan smekte dig mycket mellan benen.

Du hade väl tagit av dig kalsongerna?

Hade du stånd?
Citera
2020-04-28, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Undrar lite från ditt besök i förra veckan du tog väl 2 timmar och kvinnan smekte dig mycket mellan benen.

Du hade väl tagit av dig kalsongerna?

Hade du stånd?

Utan kalsongerna ja!
Stånd ja!
Hon och jag pratade även om att hon skulle ta av sig lite kläder, och göra något mera, massera/ smeka mera, mm.

Men hon sa nej nej till allt. Men även efter alla nej och nej. Så tillät hon mig små tafsa lite på rumpan och höften.
Hon då bara fnissade.
Samma sak när hon ”råkade” komma åt kuken eller pungen.

Jag hade tidigare sagt även att jag blir extra kåt om hon var på mina öron, så då tyckte hon att det vara väldigt kul att skoja med att komma åt.
Hon gillade även mitt brösthår, så då var hon på mina bröstvårtor lite och håret mera.

Men det spelade ingen roll. Alla förslag blev nej.

Den STORA frågan är nu. Ska jag gå dit IGEN? Eller gå vidare istället till ett annat ställe?
Citera
2020-04-28, 22:26
Medlem
Citat:
Utan kalsongerna ja!
Stånd ja!
Hon och jag pratade även om att hon skulle ta av sig lite kläder, och göra något mera, massera/ smeka mera, mm.

Men hon sa nej nej till allt. Men även efter alla nej och nej. Så tillät hon mig små tafsa lite på rumpan och höften.
Hon då bara fnissade.
Samma sak när hon ”råkade” komma åt kuken eller pungen.

Jag hade tidigare sagt även att jag blir extra kåt om hon var på mina öron, så då tyckte hon att det vara väldigt kul att skoja med att komma åt.
Hon gillade även mitt brösthår, så då var hon på mina bröstvårtor lite och håret mera.

Men det spelade ingen roll. Alla förslag blev nej.

Den STORA frågan är nu. Ska jag gå dit IGEN? Eller gå vidare istället till ett annat ställe?

Du kan prova igen men ge igen mot henne.
Be om en handduk och lägg över kuken. Och säg att om hon inte ger något extra så får hon inte se kuken.
Bara testa och se hur reaktionen blir.
Citera
2020-04-28, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Du kan prova igen men ge igen mot henne.
Be om en handduk och lägg över kuken. Och säg att om hon inte ger något extra så får hon inte se kuken.
Bara testa och se hur reaktionen blir.

Hmm jag tror dock inte att det funkar något vidare. Lokalen är usel! Om jag ligger på britsen närmast ingången så är jag mindre än 2 meter från allting annat.
Det är fyra britsar och bara draperier emellan.
Trots denna dåliga lokal, kan de ändå våga göra det ena och andra? Hade det inte varit mycket bättre med enskilt rum?
Nog hade väl jag kunnat låta henne få göra både det ena och det andra trots detta.
Men vågar hon!? Mamasan där ser både sur och bitter ut.

Men jag kan nog mycket väl ge detta en sista chans.

För jag vet inte, de som jobbar där önskar kanske veta vem jag är och inte undercover polis eller dylikt eller ja då främst Mamasan då som styr.
Senast redigerad av Sajon23 2020-04-28 kl. 23:04.
Citera
2020-04-28, 23:05
Medlem
Citat:
Hmm jag tror dock inte att det funkar något vidare. Lokalen är usel! Om jag ligger på britsen närmast ingången så är jag mindre än 2 meter från allting annat.
Det är fyra britsar och bara draperier emellan. Är det öppet för allt trots detta? Hade det inte varit mycket bättre med enskilt rum?
Nog hade väl jag kunnat låta henne få göra både det ena och det andra trots detta.

För jag vet inte, de som jobbar där önskar kanske veta vem jag är och inte undercover polis eller dylikt eller ja då främst Mamasan då som styr.
Tror att jag varit på den salongen. Känner igen beskrivningen med draperier och bänkar som ligger nära varandra.
Om det är samma, är förutsättningarna för extra väldigt små med tanke på hur det ser ut i lokalen. Om hon är flörtig och du är trevlig kanske du kan få hennes telefonnummer för en träff utanför salongen. Hon verkar ju vilja erbjuda extra.

För övrigt kommer jag ihåg ett ställe i Sundsvall med en äldre kvinna som snackade hela tiden. När jag skulle gå och lägga mig på britsen, sa hon väldigt skarpt att jag skulle behålla kalsongerna på. Under massagen berättade hon om kunder hon kört ut när de frågar om extra. Väldigt udda massageteknik också.

Lycka till!
Citera
2020-04-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas
Tror att jag varit på den salongen. Känner igen beskrivningen med draperier och bänkar som ligger nära varandra.
Om det är samma, är förutsättningarna för extra väldigt små med tanke på hur det ser ut i lokalen. Om hon är flörtig och du är trevlig kanske du kan få hennes telefonnummer för en träff utanför salongen. Hon verkar ju vilja erbjuda extra.

För övrigt kommer jag ihåg ett ställe i Sundsvall med en äldre kvinna som snackade hela tiden. När jag skulle gå och lägga mig på britsen, sa hon väldigt skarpt att jag skulle behålla kalsongerna på. Under massagen berättade hon om kunder hon kört ut när de frågar om extra. Väldigt udda massageteknik också.

Lycka till!

Ett möte till, för att få lite privata kontakt uppgifter då kanske!
Behöver inte ta två timmar denna gången.

Sedan så gäller de kanske att försöka boka massage efter stängning eller dylikt för att få till något i dom lokalerna.

Har kollat på en massa bilder och hittat andra ställen där det ser ut att vara golvmadrasser och enskilda rum med dörr!! Mycket mer lovande
Citera
2020-04-29, 00:32
Medlem
Är det någon som någosin mejlat/ringt en salong med frågan om det finns extra? Låter ju dumt att göra men skulle inte förvåna mig om någon hade erkänt att ge ut andra tjänster
Citera
2020-04-29, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenKonstigaFlaskan
Är det någon som någosin mejlat/ringt en salong med frågan om det finns extra? Låter ju dumt att göra men skulle inte förvåna mig om någon hade erkänt att ge ut andra tjänster

Gör inte det. Du lär vara körd på den salongen sen.
Citera
2020-04-29, 11:16
Medlem
Citat:
Trots denna dåliga lokal, kan de ändå våga göra det ena och andra? Hade det inte varit mycket bättre med enskilt rum?

Är nog så att hon retar dig för att du ska hopas få extra och leva på hoppet och göra flera återbesök.
Men troligtvis så får du inget på den salongen. Är inte helt ovanligt i små och halvstora städer.
Citera
2020-04-29, 11:51
Medlem
Per Plexs avatar
Citat:

Som tidigare nämts i tråden så är det en bra ide att välja salonger med enskilda rum om man hoppas på extratjänster.

I Sundsvall är dock utbudet av sådant väldigt litet, är vad jag vet bara en salong som är av oljeskyfflartypen, fast förhållandena på salonger kan ju förändras när personal byts ut.
Citera
2020-04-29, 12:27
Medlem
Är det någon som har blivit coronasmittad efter besök på salong? Jag hoppas vdb talar om det här i så fall och varnar oss andra. 😬
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in