I en av gårdagens artikler var det skrevet noe om et tidsrom mellom kl 9:14 og
like før kl 10 den 31.
Jeg tenker fremdeles på om det kan ha vært noen lyder fra inne i huset som ble med på en ev talebeskjed på AEs telefon, fra en oppringning fra telefonen til en person som var utenfor huset.
I en artikkel i går sto det noe om
flere personers bevegelser i området ved Hagens hjem.
"(Oppdatert for mindre enn 20 minutter siden)
Minuttene mellom klokken 09.14 og like før klokken 10 beskrives overfor VG som et svært interessant tidsrom. Politiet har en teori om at det var da Anne-Elisabeth Hagen ble utsatt for en alvorlig kriminell handling, muligens et drap, i sitt eget hjem."
"
Politiet har kontroll på Tom Hagens første stund på jobb, men mister på et tidspunkt oversikten, får VG opplyst. Han kan være i arbeidslokalene, men han kan også være et annet sted, mener politiet.
Hva gjør Tom Hagen i disse timene? Det er et spørsmål som har vært krevende, men samtidig svært viktig for politiet å finne et svar på.
Ifølge egen forklaring, har Tom Hagen alibi."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GGR3G4/politiets-hodepine-flere-hull-i-tidslinjen
(Det som jeg merket med understrek, kan jeg ikke huske at sto i den artikkelen i går. Så det kan være lagt inn i artikkelen i dag da den ble oppdatert for kort tid siden).
Jeg merket meg også dette: "Omtrent klokken 14.10, en drøy halvtime etter at han
angivelig kom hjem, varsler Tom Hagen politiet"
Tenker politiet at han kan ha kommet hjem før det tidspunktet han sa at han kom hjem? Hadde han i så fall ikke med seg telefonen hjem (for den kan jo spores angående hvor den var)? I så fall har telefonen da blitt hentet fra arbeidsplassen og til Sloraveien på et senere tidspunkt?
"Tom Hagen, som har forklart at han var på jobb, og kom hjem ved 13.30-tiden, hadde
angivelig et alibi.
I dette tidsrommet er det også
flere personer og biler som beveger seg i nærheten av åstedet, og etter det VG kjenner til er flere av disse observasjonene fortsatt ikke identifisert. "
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/g7lWv5/dette-er-loerenskog-saken