2020-04-29, 00:16
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
De får säkert betalt för att vara med. Det jag tycker är konstigt däremot är hur många som sagt upp sig för att vara med i Big Brother. Vad ska de göra sedan...?

Hyran och vissa räkningar tyckte jag Glasman sa att de står för.
Sen pratar de ju ofta om gage.
2020-04-29, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kan DV byta kamera från två sovande människor? Idioter i produktionen!
Detta är Big Brother: NEJ! Det är synd om skriket så vi vill ge henne så mycket uppmärksamhet som möjligt!
2020-04-29, 00:22
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Detta är Big Brother: NEJ! Det är synd om skriket så vi vill ge henne så mycket uppmärksamhet som möjligt!
Spare us! Är redan trött på att hon ligger och nussar med bilden av Martin i sängen.
2020-04-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Spare us! Är redan trött på att hon ligger och nussar med bilden av Martin i sängen.
Haha, vem är inte det. Byter oftast kamera om det finns någon i dom andra när DC följer henne.
Medlem
Såg Jasmines bikt nu. Hajade framförallt till över de sista meningarna. Skönjer ett mönster (och gissar att det är precis det Jasmine gör också).

”Herre Gud, det är bara tisdag idag. Hur ska jag kunna leva med henne?”

Precis så pratade hon om Victoria. Nästan exakt samma mening inne i bikten. Utöver Alex så har alla de som åkt senaste tiden varit personer hon snackat om på det sättet (Victoria, Amilia, Martin och nu Julia). Strategi 100%.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Guld i mina öron.
Dock skulle jag vilja skicka ut DumFrida. En bitter människa som ville så gärna vara med Rainbow men Rainbow ville ha peewee och inte en suggan. Hon blev så bitter att hon hoppade gärna över till Amilia, men även dom tyckte hon var äcklig. Sedan sätter hon Amilia i stolen för att bli kvitt henne och köra med Lennie och Mergim. Lennie stötte bort hennes kropp och nu klänger hon på Mergim med hela sin nakna kropp och suger fast honom trots att han är obekväm när hon hela tiden kramar och curlar honom. En så jävla lurig jävel.
Aa. hon nesslade sig in i Team skitsnack och motade bort Amilia.
För hon såg att Amilia vara tight med Lennie och Mergim,
Och Frida såg sin chans och ville ta hennes platts för att hon tror hon kan bli omtyckt där.
Men att vara överpositiv och klappa folk på kinden.m.m är bara förminskande av personer.
Jag har svårt för sånt.
Skulle någon bete sig så och klappa mig på kinden och snacka barnspråk till en skulle jag bli duktigt irriterad.
2020-04-29, 00:27
Medlem
Citat:
Det här med att Mergim varit låg i några dagar, rättare sagt sen festen då han fyllehånglade. Kan det vara så att han varit nere för att han är rädd om vad hans familj ska säga när han kommer ut då han har hånglat med en annan kille på TV? Tror att nånting sådant ligger i grunden till att han är låg. Dagen efter kom ju lite ångest och då han drack sig ju dyngrak. Bara en liten fundering jag har.
Ja jag är övertygad om det ligger i detta. Han hånglar med en kille OCH vet om han har varit för mycket på samma kille. Han har nog grov ångest och oroa sig för vad familjen säger.

Nu är Nudist-Frida full och kåt. Kanske onanerar igen inatt.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Haha, vem är inte det. Byter oftast kamera om det finns någon i dom andra när DC följer henne.
Haha nästan så jag kan titta på handduken i badrummets kamera under tiden
Medlem
Var sover Julia? Hörde bara att Jasmine frågade henne om hon skulle sova där inne men hörde inte vad Julis svarade. För hon är väl inte i rosa sovrummet nu?
2020-04-29, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Var sover Julia? Hörde bara att Jasmine frågade henne om hon skulle sova där inne men hörde inte vad Julis svarade. För hon är väl inte i rosa sovrummet nu?

Hon sover i gula, öppnades upp igen igår.
2020-04-29, 00:29
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Såg Jasmines bikt nu. Hajade framförallt till över de sista meningarna. Skönjer ett mönster (och gissar att det är precis det Jasmine gör också).

”Herre Gud, det är bara tisdag idag. Hur ska jag kunna leva med henne?”

Precis så pratade hon om Victoria. Nästan exakt samma mening inne i bikten. Utöver Alex så har alla de som åkt senaste tiden varit personer hon snackat om på det sättet (Victoria, Amilia, Martin och nu Julia). Strategi 100%.
Hon spelar. Favorit i repris. Trist är att folk köper det. Hon hugger på Jullan, men även på Sami. Får migrän.
On T Sami vinnare i mina ögon.
2020-04-29, 00:31
Medlem
Fam vad skönt för jullan att sova i ett eget sovrum.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in