Citat:
Ursprungligen postat av
Zwoop69
Det här med att Mergim varit låg i några dagar, rättare sagt sen festen då han fyllehånglade. Kan det vara så att han varit nere för att han är rädd om vad hans familj ska säga när han kommer ut då han har hånglat med en annan kille på TV? Tror att nånting sådant ligger i grunden till att han är låg. Dagen efter kom ju lite ångest och då han drack sig ju dyngrak. Bara en liten fundering jag har.
Jag har funderat på detta som alla skriver om hans familj, att de skulle bli upprörda och att det skulle leda till påföljder.
Kan ju mycket väl vara så att det inte är familjen som är faran utan att han helt enkelt är rädd för vilka hot som skulle kunna komma från fanatiker som råkar se honom på tv. Det vore en helt rimlig farhåga isåfall och därför instämmer jag i att alla spekulationer kring läggning inte bör ske i det offentliga. Långt ifrån alla religösa människor är galna, med det räcker att en endaste person är det för att det skall kunna innebära en fara för någons liv.
Jag har ingen aning om hur det ligger till med vare sig läggning eller Mergims familj, men tycker att mina tankar om eventuella hot från främlingar kan räcka för att lägga hela diskussionen åt sidan.