2020-04-28, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hej på er. Varför är Mergim sur (som jag förutspådde då han måste dela med sig av gose allt mer) på Lennie?

Inte hängt med då jag just slog på liven... Men gissar att det har något med att han var besviken på Lennie tidigare idag samt känner sig ensam?
2020-04-28, 22:22
Medlem
Har reflekterat över en grej, tror inte ni att Viktoria var intresserad av Martin och att hon fortfarande är det? Men i programmet så var hon tvungen att baka tillbaka pga av Jasmine.. kommer ihåg en gång när hon sa till Alex att sluta slicka hennes röv (syftade på Jasmine), kunde det ha varit avundsjuka pga Jasmine hade något hon ville ha?? För under den kvällen så gick hon väldigt mycket på Jasmine
2020-04-28, 22:23
Medlem
burialhexs avatar
varför fungerar inte Mergims och Jassas mikrofoner på utegården?
2020-04-28, 22:24
Avslutad
HUR mkt ska Frida käka?? Hon åt precis räkbakelse och nu äter hon en gigantisk portion spaghetti som EFTERRÄTT
2020-04-28, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Har reflekterat över en grej, tror inte ni att Viktoria var intresserad av Martin och att hon fortfarande är det? Men i programmet så var hon tvungen att baka tillbaka pga av Jasmine.. kommer ihåg en gång när hon sa till Alex att sluta slicka hennes röv (syftade på Jasmine), kunde det ha varit avundsjuka pga Jasmine hade något hon ville ha??

Mycket möjligt, hon sa en gång att hon vill ha en kille med Martins personlighet.
2020-04-28, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
HUR mkt ska Frida käka?? Hon åt precis räkbakelse och nu äter hon en gigantisk portion spaghetti som EFTERRÄTT

Hahahah kan vara så att hon är uttråkad, kan bli så att när man uttråkad och inte kan göra så mycket att man då äter lite hela tiden
2020-04-28, 22:27
Medlem
Sami och Julia kommer få stå ensam mot allas nomineringar mot dom känns det som. Jasmine kommer att svika dom och nomenera som dom andra nu. För nu verkar hon inte vara Julias bästis länge. Jasmine sviker Julia så fort det inte passar henne. Hon kommer svika henne, så som hon svek rainbow. Nu verkar det vara Lennie och Frida hon vill svansa efter
2020-04-28, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Sami och Julia kommer få stå ensam mot allas nomineringar mot dom känns det som. Jasmine kommer att svika dom och nomenera som dom andra nu. För nu verkar hon inte vara Julias bästis länge. det Jasmine sviker Julia så fort det inte passar henne. Hon kommer svika henne, så som hon svek rainbow. Nu verkar det vara Lennie och Frida hon vill svansa efter

Hon vet att Lennie är stark och nu insåg hon att Frida också inte stod så svag som hon trodde, sen helt ärligt så har Julia varit riktigt dryg på senaste
2020-04-28, 22:29
Medlem
Citat:
Har reflekterat över en grej, tror inte ni att Viktoria var intresserad av Martin och att hon fortfarande är det? Men i programmet så var hon tvungen att baka tillbaka pga av Jasmine.. kommer ihåg en gång när hon sa till Alex att sluta slicka hennes röv (syftade på Jasmine), kunde det ha varit avundsjuka pga Jasmine hade något hon ville ha?? För under den kvällen så gick hon väldigt mycket på Jasmine
Jo, alltid sett hennes intresse. Jag skrev det i tråden när det slog mig varför hon och Jasmine hade något emot varandra, det var alltid pga Martin. Jag märkte det när Jasmine strulade med Martin under sanning och konka och Victoria såg riktigt svartsjuk ut och reste sig från bordet och lämnade.
2020-04-28, 22:30
Medlem
Citat:
Hon vet att Lennie är stark och nu insåg hon att Frida också inte stod så svag som hon trodde, sen helt ärligt så har Julia varit riktigt dryg på senaste
Tycker inte att man vänder kappan efter vinden hela tiden och blir en svikare
2020-04-28, 22:32
Medlem
Dukanva85s avatar
Alltså har ni sett avsnittet idag eller? När jassa gråter i bikten efter att Martin åkt. Jag förstår mig inte på henne! Hon gråter fast ändå inte. Kastar bak huvudet som ett barn som inte får godis i affären..
2020-04-28, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
För att han är kär i Lennie och inte kan hantera de känslorna.

Såg något klipp med honom och Lennie och fattade inte vad han blev sur över. Kändes som att han hörde i syne igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in