Jag är medveten om ingenting hjälper med att kommentera, men nåt kan man göra till frukost en ledig dag.
Det verkar som du inbillar dig att om en åklagare är yvig och vältalig (vilket jag inte vet om ÅH var), så skall sittande rådman svälja allt denne/-a får sig förelagt?
Kan du inte bara acceptera att den rådande ordningen i en svensk domstol är att rätten bedömer om åkl under förhandlingen nått upp till det den påstått i sitt åtal?
Nu nådde uppenbarligen inte åkl ÅH ända upp, hon lyckades inte och därför har rätten efter en kortare genomgång landat i att ÅH "misslyckats" och därför måste SD släppas.
Så där arbetar man i en svensk domstol.
Det verkar som att du inte har kunskap om hur en HF med "efterbörd" fungerar.
Din chock(?) över att SD släpptes blockerar nu din förmåga att ta in för dig ny kunskap om svensk offentlig förvaltning.
SD kan mycket väl vara LW:s mördare, men det har inte åkl ÅH lyckats visa.
SD kan tyckas ha vunnit, men den största segern tog SR!
Svensk Rättssäkerhet.
Jag ber att få gratulera!
#TeamÖrebroTingsrätt
Nej, jag inbillar mig ingenting, vad jag däremot sagt tycker är riktigt illa i detta mordfallet, är att Björn Lindén vägrade att ta hänsyn till vad KammarÅklagaren Åsa Hiding och hennes kollega "Tessan" tidigare framförde inom rätts-salen och under den då pågående rättegången.
Jag tycker också, till det ovan skrivna, att det var väldigt illa att Björn Lindén köpte SD:s historia med Mållgorna bara så där rakt av utan vidare och klarställde sålunda att alternativa Gärningspersoner fanns att ta hänsyn till, och tillika, tycker jag inte om att Björn Lindén tycktes roas av försvars-advokaten Ing*ar Backm*n's Thomas/Palme-snack.
Var god läs: filnamn: call 00-13-25_Out_11414. amr - ca 29 minuter + tillägg: 56 minuter.
Sidan: 1.064 samt sidan: 1.065 ... gällande L*na Wesstr*m kontaktat Polisen och berättat om Härads-Psykopaten SD.
Enligt ovan skrivet ... Björn Lindén fick troligen för sig att dessa tidigare gjorda berättelser av L*na Wesstr*m gällande Härads-Psykopaten SD's beteenden var rena rama fantasier och påhittade historier av L*na Wesstr*m, det räckte med att SD nekade till detta för att Björn Lindén skulle tro på vederbörande.
Som sagt var, det finns människor som noggrant följt med under den tidigare rättegången mot Härads-Psykopaten SD och varit goda observatörer och lyssnare. Även Poliser har suttit med på plats och flitigt gjort sina anteckningar, även Poliserna var försedda med både ögon och öron.
Mvh/ @JokerMannen