2020-04-28, 00:57
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Tror du inte att Jasmine kommer att hänga lös nästa vecka? Jag tror att deltagarna kommer att rösta som följande:

Sami - 2 p Jasmine, 1 p Mergim
Julia - 2 p Frida, 1 p Mergim
Frida - 2 p Jasmine, 1 p Julia
Jasmine - 2 p Frida, 1 p Mergim
Lennie - 2 p Jasmine, 1 p Julia
Mergim - 2 p Jasmine, 1 p Julia

(eventuellt att Julia, efter ikväll, lägger nåt poäng på Jasmine).

jassa kommer inte hänga löst
2020-04-28, 01:00
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Nä vad trist 😔 Men då fattar jag att du har lite tid över för 24/7 och att analysera deltagarna big time!
Jag funderar lite över om Julia/Jassa grejen är över för ikväll och man kan lägga sig? Kan villigt erkänna att jag hade hoppats på lite mer ang den grejen. Men verkar lugnt nu va?
Ja de till och med pratar lite med varandra så det känns som om det inte kommer hända mer idag. De kommer nog snart gå och lägga sig för att vara redo för veckans bravader. Det ska bli väldigt kul att se 😍
2020-04-28, 01:01
Bannlyst
Efter en känsloladdad avslutning på Kärleksveckan och måndagens veckofinal där Martin tvingades lämna Big Brother är det nu dags för en ny vecka i huset. Sex deltagare tävlar nu om att ta sig vidare och kamma hem vinsten i Big Brother.
Den här veckan handlar det om att fira högtider. Under en vecka tar vi oss genom ett helt år. Studenten, midsommar, Thanksgiving, julafton och nyårsafton är högtider som dessutom ofta firas tillsammans med släkt och vänner. Ett kärt återseende av nära och kära är något som också väntar några av deltagarna under veckan som kommer.

Kunskapsfågeln sätter deltagarna på prov i ett kunskapstest, det bjuds på sill och potatis och sju sorters blommor ska läggas under huvudkudden. Som vanligt kommer du att kunna tycka till i TV4 Play- och C More-appen.
2020-04-28, 01:01
Medlem
brajzillas avatar
Optimala att ha kvar nu vore ju: Blåvalen,Jassa,Martin,Julia,Sami,Glasman/mergim/anty
2020-04-28, 01:02
Medlem
Sitter Mergim och skrikrunkar i bikten för att Lennie fick stanna eller var tog han vägen?
2020-04-28, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Fan vad kul att se Paula och Chrille i studion. Det blev nästan känslosamt för min del. Hade ingen aning om att de fortfarande är tillsammans då jag inte har följt det som händer efteråt. Försöker dock att följa Sami och Glaset efter detta.

Skall jag titta på BB igen någon fler gång så är det endast om inte TV4 kör sönder konceptet. Uselt upplägg och ointressanta individer. De har skapat en bastard produktion som påminner om en såpa och inte reality show. Paktandet har ju endast tagit fram de sämsta sidorna i deras persona. Slängt ihop PH, Baren, Villa Medusa och annat, slevat runt och skapat en usel upplevelse som skall passa alla från 11 år.

Dessutom har jag noll förtroende för att omröstningar är verkligen de vi har röstat fram. Det är ingen överraskning att det nu är tre tjejer och tre killar samt att maktbalansen mellan "lagen" är status quo som den har varit under loppet.

Programmet var redan ett fiasko i premiären och ännu värre nu så allt läggs i sjuan och inte TV4 även om det var planen från början. Man hänger ju kvar av ren instinkt och inte intresse. Har man fastnat i skiten är det svårt att låta bli att fortsätta och se till slutet. Det är ren tur att all sport och idrott är lagd på is annars hade tappet varit påtagligt.

Kommer inte heller kolla så mycket live längre och öka innan finalen och hoppas att Big Sam tar det. Han är väl den ende som hade platsat i det gamla konceptet.

Det där var som musik i textform.
Det är fan tur att jag slutat betala för det sketna cmore. Vi får verkligen hoppas att någon anställd på femman läser denna tråd.
Det är ju inte så troligt att TV4 kör vidare med programmet då det går skit för dom ekonomiskt.
2020-04-28, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja de till och med pratar lite med varandra så det känns som om det inte kommer hända mer idag. De kommer nog snart gå och lägga sig för att vara redo för veckans bravader. Det ska bli väldigt kul att se 😍

Ja. De har en låtsas-vänskap. Punkt. Hade en hink till kommit in hade det varit annorlunda just nu, gissar på att Olga kommit fram och Jassa klippt till Olga. Såg ju onekligen nära ut där i slussen.
Kan inte avgöra om du var ironisk eller ej där på slutet 😂 men temat är ju bra!
2020-04-28, 01:07
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ja Jassa är skådespelare men Julia är lurig och falsk men inte på samma nivå som Jassa. Hoppas hon hänger löst men känner på mig att hon kommer inte vara nominerad. Hoppas Sami och Julia ger henne 2p också! För tror inte Lennie,Frida,Mergim ger henne 2p.

God natt.
Ja titta nu, äter pasta. Diskar och städar och dumfnittrar, som vanligt. Martin ett minne blått. 🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮😱😱😱😱😱
2020-04-28, 01:08
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ja Jassa är skådespelare men Julia är lurig och falsk men inte på samma nivå som Jassa. Hoppas hon hänger löst men känner på mig att hon kommer inte vara nominerad. Hoppas Sami och Julia ger henne 2p också! För tror inte Lennie,Frida,Mergim ger henne 2p.

God natt.
Jullan=👍👍👍👍👍
Jassa=🤢🤢🤮🤮🤮🤮
On t: Sami vinnare!
2020-04-28, 01:09
Medlem
Jas "lånar" ansiktscreme av Frida och lånar även ut lite till Mergim när hon ändå håller på. Visst kommer hon ge Frida en ny burk så fort hon får chansen? Or not.
2020-04-28, 01:09
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja. De har en låtsas-vänskap. Punkt. Hade en hink till kommit in hade det varit annorlunda just nu, gissar på att Olga kommit fram och Jassa klippt till Olga. Såg ju onekligen nära ut där i slussen.
Kan inte avgöra om du var ironisk eller ej där på slutet 😂 men temat är ju bra!
Ja jag tycker temat är bra. Vad än alla andra säger, ser fram emot veckan! Jag tror Jassa lätt slagit till om det varit mer alkohol i bilden, hon har ju varit så nära förut. Lite som att jag vill att hon gör det så hon får ordentliga konsekvenser, för det känns inte som om hon vet hur jobbigt livet skulle kunna va, som att hon glidit på en räkmacka genom hela livet och inte haft något enda problem. Bara ett antagande från min sida
2020-04-28, 01:10
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Optimala att ha kvar nu vore ju: Blåvalen,Jassa,Martin,Julia,Sami,Glasman/mergim/anty
🤮🤮🤮😆😆😆
On T Sova är bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in