2020-04-27, 22:20
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Har inte kollat på hela veckan. Jasmine hade alltså chansen att rösta kvar Martin om hon gett honom 2 poäng plus en extra poäng? Varför gjorde hon inte det?
Hahaha, det har jag glömt !
Medlem
Globalisten55s avatar
Börjar mer och mer avsky Megh en riktigt falsk person som går runt och Ljuger🤥
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Amilia är den vidrigaste människan som någonsin har existerat, att hon inte ens förstår varför hon får så mycket hat och kritik är helt sjukt, hon beter sig som en fullständig psykopat
Noll självinstinkt på blåvalen. Men jag orkar inte lägga mer tid att skriva om pajasen. Hon tror att hon kommer bli något .. skapa youtubekanal. Haha, tillåt mig skratta. Videorna kommer att ha mer dislikes än likes.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Julia är så dubbelmoral och falsk , hon och Jassa på tur att åka ut !!

Japp, Julia är falsk som fan.

Insåg det veckan hon började slicka Amilias röv, och Alex åkte.
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Hur som helst, extremt jävla löjligt. Uppriktigt pinsamt att se på.

Vad påläst du är, som tror att man kan styra hur man är när man får en panikattack ))))))
Medlem
Ni som anser att Jasmines beteende är skådespeleri, vad träffar ni för tjejer egentligen? Dom enstaka tjejer avbrutit relationer med har reagerat just så. Följdfråga, vart träffar ni dom tjejerna och får jag följa med nästa gång ni ska dit?
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Hon är inte Genuin för 5 öre..
Hon har kort "pausat" sin panikattack tre fyra ggr för att be Frida om ursäkt ...

Ja, det är lite det som gör att jag inte köper det hela. När en person har en riktig panikångestattack så kan de definitivt inte prata, de kan knappt andas. Och de kan definitivt inte "ta en paus" mitt i och prata lite vanligt och sedan fortsätta. Ingen som jag har sett få en panikångestattack har reagerat så. Snarare så kippar de efter andan, blir helt sänkta och nästan okontaktbara.

Men det är bara mina personliga erfarenheter. Kan mycket väl vara så att det är vanligt med Jasmines typ av panikångestattack.
2020-04-27, 22:22
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Frida må vara tråkig, men jag är glad att hon har fått lite bekräftelse av tittarna. Finns ingen ondska i den människan
Någon i tråden har skrivit att Frida grät i bikten för att Jasmine och Julia alltid konfronterar henne om att hon inte är äkta. Och att hon inte har någon att prata med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
I egenskap av att ha någon i min närhet som har haft borderline (går att bli frisk från det med mycket terapi) så tror jag INTE att Jasmine har borderline. Personer med borderline brukar personifiera uttrycket "I hate you!!!...dont leave me?".
Hur skulle du annars förklara det där psykbrytet vi nyss såg?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Du verkar inte förstå hur människor fungerar. Hade du ignorerat Jasmine om du paktade med det rosa rummet?

Är du psykolog? Bara sluta skriv, snälla. Jag hade inte paktat över huvudtaget. Jag hade dessutom inte tröstat någon om det inte skulle betyda ett piss.
Medlem
Spännande att många härinne trycker hela tiden på att Jassa skådespelar. Fine att man inte gillar människan men att förneka hur en person kan känna i denna situation är bara idiotiskt. Vad trodde ni skulle hända om Martin åkte ut?
Klart Jasmine skulle bli ledsen och hon kommer att få många sympatiröster i kommande omröstningar. Ikväll skulle Frida ut och nästa vecka Jasmine.

Men hur tror ni det blir nu?

Jasmine i en final........mycket troligt just nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Sen när har Mergim börjat tycka om Frida?
Mergim har tyckt om Frida hela tiden, det har märkts att han trivts i hennes sällskap men han drogs med i Victoria och Amilias mobbning gentemot henne (han har sagt själv att han är svag för grupptryck och lätt rycks med). Nu när Amilia inte är kvar i huset längre så tillåts han att embracea sina känslor gentemot Frida, och de har kommit varandra nära den här veckan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in