2020-04-27, 22:22
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorBrakskit
Panikattack eller vad det än är så överreagerar Jasmine nu. Hon beter sig som en 4-åring.

Men du kan ju ingenting om panikattacker om du tror att man styr över hur stora de är, när de kommer eller hur de ter sig.
2020-04-27, 22:22
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Men vafan fatta att hur vi än röstar så blir det som produktionen vill.
Det är två intakta grupperingar och så kommer det förbli annars tappar man tittare.
Inte fan vågar de skicka ut Jassa.
Att behålla jassa, då tappar man mig. Tror inte jag är ensam. Nu sitter dumflinet och låtsasgråter på toa. Happy go lucky....
2020-04-27, 22:23
Medlem
Tror det är bra för Jassa att Martin åkte. Men hemskt att se hon så ledsen! Ni som tror hon spelar.. Hon är känslomässig i allt hon gör, vissa ser det som skådespel andra som en del av hennes personlighet. Helt övertygad om att det är en del av hennes personlighet och att hon är väldigt känslomässig och teatralistisk utåt tillskillnad från de flesta andra.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet inte hur barnet ska kunna få i dig mer socker än hon redan trycker i sig. Kanske intravenöst?
Jasmine är vad jag kallar för en smal tjockis. Utsidan ser ok ut, men hennes insida mår inte bra av hennes val av kost...
Bannlyst
Nu är det 5 tjejer och en kille kvar, kul.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Det där betydde ingenting från deras sida. Det såg man på utegården.

De gjorde precis som gula trion förra veckan när Amilia åkte= visade glädje för varandra och inte inför de som stod nära den som åkte.

Majoriteten i huset nu ville ju ha tillbaka Frida så inga konstigheter. Enda som inte ville är Sami och Jasse. Men sami verkar helt obrydd dock är så uppenbart att han är less på Jasses teater.
2020-04-27, 22:24
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Det där betydde ingenting från deras sida. Det såg man på utegården.
För att de firar att Lennie är kvar på utegården så betyder det att deras känslor mot Jasmine inte är äkta när de tröstar henne? Har du något mer från din hjärna att bidra med?
2020-04-27, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Samma här, har också haft det flera gånger och det såg inte ut sådär. Visst att attackerna kan te sig olika hos olika individer, men man SÅG att hon drog på ett par snäpp extra. Och att hon låtsades att hon höll på att spy? Hä-rre-gud stahp eeet.

Tror tyvärr jag med. Folk kommer typ börja rösta på henne för att "hon förtjänar att vara kvar med allt hon gått igenom" osv. Hon har ju sagt flera gånger att hon vill att han ska åka, hur kan man ens tro att hon är såhär ledsen när hennes önskan nu uppfyllts?

Någon som är med i Facebook-gruppen, där de ju brukar älska allt hon gör och gå på varenda litet spel, som kan berätta lite vad de skriver om henne nu?

Jo lite så jag också menar. Haft panikångest många år och har fortfarande så jag lider med henne. Tycker på riktigt synd om henne om hon nu mår så dåligt, därav kanske hon skulle behöva ha hjälp av en psykolog asap. Förstår fortfarande dock inte varför hon började gapskratta mitt under hennes attack? Lite därför jag tänker att det KAN vara skådespel eller att hon gör det värre än var det egentligen är/känns men vem vet
Medlem
aina08s avatar
Har inte varit aktiv i tråden på länge... men vad har hänt. Så jäkla låg nivå ni skapat här inne.
Så här var det inte tidigare.
Pinsamt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Någon i tråden har skrivit att Frida grät i bikten för att Jasmine och Julia alltid konfronterar henne om att hon inte är äkta. Och att hon inte har någon att prata med.

De som är mest falska i huset är Julia och Jasmine.

De vill få över rampljuset på Frida, för att folk inte ska tänka på att de själva är falska.

Därför konfronterar de Frida om att hon inte känns äkta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mergim har tyckt om Frida hela tiden, det har märkts att han trivts i hennes sällskap men han drogs med i Victoria och Amilias mobbning gentemot henne (han har sagt själv att han är svag för grupptryck och lätt rycks med). Nu när Amilia inte är kvar i huset längre så tillåts han att embracea sina känslor gentemot Frida, och de har kommit varandra nära den här veckan.

Ja det vet vi, han var ju mästermobbare i plugget. Undrar om det även är grupptryck som får honom till att snatta?
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
De gjorde precis som gula trion förra veckan när Amilia åkte= visade glädje för varandra och inte inför de som stod nära den som åkte.

Majoriteten i huset nu ville ju ha tillbaka Frida så inga konstigheter. Enda som inte ville är Sami och Jasse. Men sami verkar helt obrydd dock är så uppenbart att han är less på Jasses teater.

Fan det är en gudagåva både för Big Sam och Jullan. En springande vagina en vecka till kan de säkert leva med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in