2020-04-27, 22:15
Medlem
Eagle35s avatar
Hoppas hon hänger löst nästa vecka så vi kan göra henne en tjänst och rösta ut henne !
riktigt tur hade hon denna veckan. Hon hade åkt ut direkt om vi hade fått rösta ut. Hon erkände ju att hon skulle välja pengarna föra Martin så vad fan gråter du för? du är fortfarande kvar var glad !
Medlem
Jasmine har borderline.
Medlem
Nää, men fortfarande. Blåvalen och ni väljer Frida. Gå och se er själva i spegeln.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag har haft panikattack och hade aldrig kunnat prata helt normalt som hon gör. Riktigt överdrivit.

Tyvärr kommer många gå på det. Massa sympatiröster hennes väg. Hon ville fan ha ut honom. Gav honom inte ens fullpott när hon kunde (3p).
Samma här, har också haft det flera gånger och det såg inte ut sådär. Visst att attackerna kan te sig olika hos olika individer, men man SÅG att hon drog på ett par snäpp extra. Och att hon låtsades att hon höll på att spy? Hä-rre-gud stahp eeet.

Tror tyvärr jag med. Folk kommer typ börja rösta på henne för att "hon förtjänar att vara kvar med allt hon gått igenom" osv. Hon har ju sagt flera gånger att hon vill att han ska åka, hur kan man ens tro att hon är såhär ledsen när hennes önskan nu uppfyllts?

Någon som är med i Facebook-gruppen, där de ju brukar älska allt hon gör och gå på varenda litet spel, som kan berätta lite vad de skriver om henne nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Tror faktiskt att hon har en riktig panikattack...inget skådespeleri..

Håller med. Sådär ser en panikångestattack ut. Vissa kan få väldigt stark separationsångest och det kan trigga igång en panikattack. Tror Jasmine kommer må bättre snart
Medlem
Jaha så nu blir det ingen fest pga Jasmine beter sig som någon har dött, när hon själv satt Martin i denna situation genom att inte ge honom 3p i veckan och hon har sagt flera gånger hon vill ha ut honom och hoppas han lämnar.

OM hennes reaktion är äkta får de ta ut henne. Hon behöver fan professionell hjälp då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiriakis
Oavsett, ni behåller Mergim, Frida och Lennie. Jag har nog egentligen inget mer att säga.

Men det enda som spelar roll egentligen är ju att Sami Jacobsson kommer vinna den här skiten!

Ja det är huvudsaken, sen får man ju hoppas att Julia kammar hem andra platsen annars blir det riktigt smärtsamt att titta på.
Medlem
ProfessorBrakskits avatar
Panikattack eller vad det än är så överreagerar Jasmine nu. Hon beter sig som en 4-åring.
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol

Kontroversiellt att tycka/skriva i denna tråd men jag saknar faktiskt Amilia. Tycker att stämningen och energin i huset dalat rejält sedan hon lämnade.

Stämningen och energin har ju typ ökat med tusen procent sedan tråk-Amilia åkte. Hon försökte bara skapa intriger. Utan henne blev alla roligare och gladare!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Kan nån förklara för mig hur fan man kan vilja ha kvar Frida?! Oooooohhh...Kokar av ilska....men men..bara Sami vinner så får man la va nöjd 🤘😊

För att hon verkar vara en genuint bra person som är sann både mot sig själv och andra.
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
grattis era apor. Nu måste vi höra henna böla i 3 veckor till.
Vi skulle fått ut jasmine. Helvete!
Så förbannad på riktigt. Jävla idioter. Nu kommer hon lägga beslag på Jullan. Ligga grina i en vecka, och njuta att han åkte ut! Det var för otrohet. Fucking jävla bullshit. Rösta ut, inte kvar. Och nästa vecka röstar vi säkert ut. Lurade. Sagt upp mitt ABB. Gör så fler. Jävla skräp. Och satsa inte en krona. Nu vill inte jag bli lurad mer. Absolut inte med mina svindyrt injobbade pengar. Betta= dra åt helvete. Köper hellre en liter vitt!!!😹😹😹😹😹😹😹😹
2020-04-27, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja, och sättet hon kastar bak huvudet när hon gråter precis som ett barn, hennes sockerkickar och beroende av det, gapet, skriket... kan det bli tröstätning deluxe denna vecka tro?
Jag vet inte hur barnet ska kunna få i dig mer socker än hon redan trycker i sig. Kanske intravenöst?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in