2020-04-27, 19:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Håller med. Har vi jäääävligt tur så hamnar Jasmine i underläge för att hennes fans inte är så många och väljer att rädda Lennie istället t ex.
Jag hoppas verkligen att det är så. Vill att Jasmine får en reality check. Många som gillar Jasmine lär gilla Lennie mer (han är lika likeable som Sami).
2020-04-27, 19:40
Medlem
1c9r5s avatar
Vem har dött vid middagen?
2020-04-27, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Frågan är ställd vem man tror åker ut. Och DumFrida har lägst odds och skulle då få åka. De har tydligen fått tips om att hon ligger illa till. Jassa ser ut att stanna kvar liksom Lennie. Martin hänger lite löst. Men man tror alltså att suggan åker.

Ni har ju uppenbarligen ingen koll på hur oddsen fungerar när det gäller underhållning. Oddsen fluktuerar endast pga hur folk lägger sina pengar, inte pga att spelbolagen har fått någon ”info”. Deras ”grundodds” var 1.75 på martin och 2.15 på frida.
2020-04-27, 19:45
Medlem
__Alez__s avatar
Produktionen vill garanterat ha ut en kille (Martin) därav man ändra om att man röstar kvar.

Nu ser vi till att rösta på Martin och skicka Frida.
2020-04-27, 19:48
Medlem
Nej, rösta på Frida och låt det stå mellan Martin och fjortisen förhelvete
2020-04-27, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag hoppas verkligen att det är så. Vill att Jasmine får en reality check. Många som gillar Jasmine lär gilla Lennie mer (han är lika likeable som Sami).

Precis hon är så säker på att alla här ute älskar henne och hennes ”roliga” utspel (läs skådespel) därför behöver hon komma ner på jorden ordentligt. Tycker också synd om Frida om hon åker, hon kommer tro ingen gillar henne
2020-04-27, 19:55
Medlem
Bomba röster på Martin om ni har kvar, för Samis skull.
2020-04-27, 19:56
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enduro33
Ni har ju uppenbarligen ingen koll på hur oddsen fungerar när det gäller underhållning. Oddsen fluktuerar endast pga hur folk lägger sina pengar, inte pga att spelbolagen har fått någon ”info”. Deras ”grundodds” var 1.75 på martin och 2.15 på frida.

Big Brother 2020 är som andra odds. Man har väl sina algoritmer och sedan sätter ett odds. Och självklart flukturerar det efter hur många som bettar och hur man bettar. Men att man tror de inte får tips/förhandsinformation från källor är man bara blåögd. Men det är vi inget kan diskutera här då det handlar om BB 2020.

OnT: Känslan är ändå att Martin och Frida är de som hänger löst. Jag hoppas och tror att Martin tar det men vi har väl sett hur det har gått innan med exempelvis Anty och senast med Amilia så det är högst osäkert vem som ryker.
2020-04-27, 19:57
Bannlyst
Jag tror 90-95% av dom som följer Flashback och discord redan röstat för längesen, så att försöka påverka nån nu är liiiite försent.
2020-04-27, 19:59
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Precis hon är så säker på att alla här ute älskar henne och hennes ”roliga” utspel (läs skådespel) därför behöver hon komma ner på jorden ordentligt. Tycker också synd om Frida om hon åker, hon kommer tro ingen gillar henne

Ja. Det har låtit på Jasmine som att hon är övertygad om att det är Martin som åker. Jag ser gärna att Jasmine åker ikväll och att Martin åker nästa vecka. Tycker personligen att Frida är oförarglig.

Kontroversiellt att tycka/skriva i denna tråd men jag saknar faktiskt Amilia. Tycker att stämningen och energin i huset dalat rejält sedan hon lämnade.
2020-04-27, 19:59
Medlem
Hade varit roligast att se att Frida och Jasmine gå in uppdragsrummet och att Frida blir räddad
2020-04-27, 20:00
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hade varit roligast att se att Frida och Jasmine gå in uppdragsrummet och att Frida blir räddad

Det är mitt drömscenario ikväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in