2018-11-09, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Är hon släkt med den svensk-libanesiske trippelmördaren Martin Saliba? (som nyss dömdes för trippelmordet till livstids straffarbete efter att ha flytt til Libanon)
De ser ju nästan identiska ut!

Inget som vet nå´t om denna "flykting"-familj ?
Citera
2020-04-25, 19:11
Medlem
hijodejuans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManganJagg
Inget som vet nå´t om denna "flykting"-familj ?

Förvisso var det krig i libanon under typ 15 år. Däremot kan jag instämma i uppfattningen att många rika tog sitt pick och pack och stack till Europa när möjligheten gavs...

För information finns det hundratals Saliba i Sverige, rätt vanligt namn som betyder typ kors.

Hon heter alltså Christina Katja Saliba, och är född 1975. Bor i liljeholmen, inga barn?
Driver flera bolag, på det hela verkar det gå bra.

Dagsaktuell med "Hedda Care AB" tillsammans med Camilla Läckberg som driver kontroversiell privatvård.
Citera
2020-04-27, 16:08
Medlem
ValackObamas avatar
Kriget mellan Läckberg och Saliba

PR-kvinnan Christina Saliba sparkas som
PR-ansvarig för vännen Camilla Läckberg. Vad vet vi?

Saliba är en förstklassig utnyttjare som aldrig åstadkommit något på egen hand utan har bara tjänat på att ta rygg på framgångsrika. Nu verkar Läckberg ha tröttnat.
Citera
2020-04-27, 16:20
Medlem
mikaelss avatar
Även bland B-kändisar är väl detta något slags bottennapp av ointressanta idioters interna tjafs?
Who gives a flying fuck, liksom?
Citera
2020-04-27, 16:33
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Även bland B-kändisar är väl detta något slags bottennapp av ointressanta idioters interna tjafs?
Who gives a flying fuck, liksom?

Jag har ingen kontakt med B-kändisar så du har säkert rätt.
Citera
2020-04-27, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValackObama
PR-kvinnan Christina Saliba sparkas som
PR-ansvarig för vännen Camilla Läckberg. Vad vet vi?

Saliba är en förstklassig utnyttjare som aldrig åstadkommit något på egen hand utan har bara tjänat på att ta rygg på framgångsrika. Nu verkar Läckberg ha tröttnat.

Tvivlar inte på din uppgift men hur vet du att Saliba sparkats som pr-ansvarig?
Citera
2020-04-27, 17:47
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Jag vet att hon inte blivit sparkad. Hon har däremot inte kvar uppdraget. Det beror på andra saker. Ts är efterbliven helt enkelt och trådrubriken spottar ut en lögn.

Vad Ts har för agenda vet jag inte. Att göra illa är solklart, men varför vet jag inte.
Citera
2020-04-27, 17:48
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:

https://www.aftonbladet.se/a/lAy2A9
Citera
2020-04-27, 17:51
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag vet att hon inte blivit sparkad. Hon har däremot inte kvar uppdraget. Det beror på andra saker. Ts är efterbliven helt enkelt och trådrubriken spottar ut en lögn.

Vad Ts har för agenda vet jag inte. Att göra illa är solklart, men varför vet jag inte.

TS har ingen egen agenda alls. Däremot intressant när PR-människor inte kan hantera sin egen PR: de grälar ju mer eller mindre öppet om både Hedda Care och säger olika saker i förklaringen kring varför de inte längre samarbetar.

Ditt svar förpliktigar till intet, tyvärr. Sen får du svinga mot mig så mycket du vill. Faktum kvarstår - de har brutit och samarbetet har havererat.
Citera
2020-04-27, 18:45
Medlem
Citat:
TS har ingen egen agenda alls. Däremot intressant när PR-människor inte kan hantera sin egen PR: de grälar ju mer eller mindre öppet om både Hedda Care och säger olika saker i förklaringen kring varför de inte längre samarbetar.

Ditt svar förpliktigar till intet, tyvärr. Sen får du svinga mot mig så mycket du vill. Faktum kvarstår - de har brutit och samarbetet har havererat.

Camilla har sagt i intervjuer att hon är långsint, förlåter inte en oförrätt i brådrasket. Har nog skurit sig rejält nu då mellan dem.

Följer Camilla på Instagram och det var ett tag sedan nu Saliba var med. Tidigare var det ofta de umgicks familjevis.

Att blanda vänner och affärer är ingen bra idé. Slutar ofta med osämja
Citera
2020-04-27, 19:27
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Camilla har sagt i intervjuer att hon är långsint, förlåter inte en oförrätt i brådrasket. Har nog skurit sig rejält nu då mellan dem.

Följer Camilla på Instagram och det var ett tag sedan nu Saliba var med. Tidigare var det ofta de umgicks familjevis.

Att blanda vänner och affärer är ingen bra idé. Slutar ofta med osämja

Alltid tråkigt med osämja men inte oförståeligt i det här sammanhanget. Två superegon konkurrerar om rampljuset och sanningen att säga: det här har många bara väntat på.
Citera
2020-04-27, 20:20
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
https://www.aftonbladet.se/a/lAy2A9

I den länken så står det inget av det du påstår. Sparkas, ovänner, grälar osv

Citat:

1. Var har dom grälat öppet?
  2. Vad för olika saker har dom sagt?
  3. Var kan man ta del av belägg för det som du påstår är ett faktum?

3 frågor på dom påståenden du gör. Kan du belägga detta på något vis? Annars blir det bara trams från dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in