Citat:
Ursprungligen postat av
Gefundenes F
Påstå inte att du kommer med fakta.

Nästan ingenting är verifierat och validerat om corona. Otroligt mycket är vad experterna tror.
Läs vad jag skriver igen.
Antikroppar mot SARS-COV-2 har hittats i blod. Det är FAKTA. Det är det enda jag skriver om just Corona.
Resten av det jag skriver handlar om virus i allmänhet. Det jag t.ex. skriver om att man brukar bli immun efter en virusinfektion om kroppen skapat antikroppar, det är också FAKTA. Det har inget med det osäkra kunskapsläget kring Corona att göra. Det är virologi med slutsatser som är kända sedan länge och som vidimerats av många forskare och i många studier.
Till sist skriver jag att man p.g.a. ovanstående BORDE vara immun efter corona-infektion (eftersom man brukar bli det efter virusinfektion), även om det inte är säkert. Eftersom jag skriver som jag gör här, att man BORDE och att det INTE ÄR SÄKERT, så är det ju alldeles uppenbart att jag inte hävdar att denna delen är fakta.
Jag blir förvånad varje gång varför en del svarar när ni helt uppenbart inte fattar vad jag skriver. Om ni ska ge er in i en diskussion får ni fan se till att ha läsförståelse nog för den.