2020-04-26, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Ge dig, Sonya!
Hundföraren MR blev avbruten mitt i sitt sök!
MR har beklagat detta!

Sluta att ljuga i tråden!

Ta reda på fakta innan du rapar ur dig lögner.
Läs Fup.
Citera
2020-04-26, 22:30
Medlem
Hej @CarlJanne75

Det här handlade inte om något "Kurt Olsson" spektakel som Örebro-Polisen, Kriminalteknikerna tillsammans med KammarÅklagaren Åsa Hiding och hennes kollega "Tessan" har drivit med hjälp av en falsk-dirigerad dam-orkester riktad mot SD och som med falska röster sjungit inom rätts-salen - SD är skyldig, SD är skyldig, SD är skyldig.

Tror du inte att SD kan vara lite mera skyldigare än vad du försöker få vederbörande att framstå som.

Att Björn Lindén skulle ha varit en hedersknyffel, det får stå för dig, jag tycker inte det, och det tänker jag stå för.

Beträffande pingeriet, så pingades LW:s mobiltelefon nära angränsande till hennes bostadsrätt, du får gärna rätta mig om jag har fel ?

Mvh/ Kurt Jokern Olsson
Senast redigerad av JokerMannen 2020-04-26 kl. 22:39.
Citera
2020-04-26, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Det där är en jävla trådsanning, Det var en privatperson som rastade sin hund och som började att dra mot platsen där LW låg mördad.

När Erik började närma sig slutet av vallen började hans hund dra mot bullerplanket som skiljer grönområdet i villakvarteret från motorvägen bakom.

– Han drar aldrig någonsin så jag förstod att han fått vittring på någonting, säger Erik.
Hunden, som väger omkring 50 kilo, lyckades slita med sig Erik upp på grässlänten.

– Jag förstod direkt att något var på tok. Så brukar han aldrig nånsin bete sig.
Till slut fick han kontroll på sin fyrbenta vän och kunde gå hem igen, uppskakad efter händelsen.
Och under lördagen gick det upp för Erik vad hunden fått upp för något spår. Han låter skärrad när han berättar.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...oppen-hittades
Men kära nån. Hur är det möjligt att ens försöka plantera trådsanningar om detta. I vilket syfte? Ja, det var ju oerhört synd att hunden inte fick dra vidare. Själv hade jag en rottweiler som gärna drog vid doften av en död fågel. Då tog jag med henne åt andra hållet. Så det är ganska naturligt att hundar inte får gå exakt dit de vill bara för att de drar i kopplet - tvärtom skulle jag vilja säga.

Den här hundägaren har verkligen inte gjort något fel. (Din länk funkade f ö inte).
Senast redigerad av Picasso2 2020-04-26 kl. 22:33.
Citera
2020-04-26, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Har du sett något om mobilen efter Kl 01.41 mordnatten?

Läste du vad jag skrev.
Ärligt. Jag begriper inte vad du är ute efter så jag lägger ner. Tack i alla fall.
Citera
2020-04-26, 22:35
Medlem
Citat:
Ge dig, Sonya!
Hundföraren MR blev avbruten mitt i sitt sök!
MR har beklagat detta!

Sluta att ljuga i tråden!
Det var tydligen inte någon hundförare, det var en privatperson. Det var inte något sök, det var en hund som stretade i ett koppel. Det var inte någon hund som blev avbruten, det var en hundägare som tydligen inte gillade att hunden drog i kopplet.
Du far med osanning och förfalskade uppgifter och försöker få dem att låta sanna.
Citera
2020-04-26, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag hittar tre pm från hundsök. Där finns inget från någon MR eller att nån hund blivit avbruten. Kan du berätta var du läst detta? Aktbilaga? Sida?
Aktbilaga? Sida?
Gissar att du syftar på FUP? Som jag inte har läst öht.
Får be dig söka bakåt i denna tråd.
Tror det var S-J som nyss lade upp ett stycke ur en AB-artikel (kanske fr 2018?) där bl a hundföraren MR intervjuades

Men AB kanske inte kan räknas som källa?
Enl FUP -or it didn't happen
Citera
2020-04-26, 22:41
Medlem
Citat:
Det var tydligen inte någon hundförare, det var en privatperson. Det var inte något sök, det var en hund som stretade i ett koppel. Det var inte någon hund som blev avbruten, det var en hundägare som tydligen inte gillade att hunden drog i kopplet.
Du far med osanning och förfalskade uppgifter och försöker få dem att låta sanna.
Du blandar ihop två olika tillfällen.
(1) Poiisen hade en hundförare MR som inte fick söka färdigt vilket han beklagade
(2) Privatpersonen med den stretande vovven blev intervjuad när LW:s kropp redan hade hittats
Citera
2020-04-26, 22:42
Medlem
Citat:
Aktbilaga? Sida?
Gissar att du syftar på FUP? Som jag inte har läst öht.
Får be dig söka bakåt i denna tråd.
Tror det var S-J som nyss lade upp ett stycke ur en AB-artikel (kanske fr 2018?) där bl a hundföraren MR intervjuades

Men AB kanske inte kan räknas som källa?
Enl FUP -or it didn't happen
Om du inte ens läst fup - sluta påstå att folk ljuger. Endast fup eller en betrodd källa duger i tråden numera. Och Snoris är inte betrodd.
Citera
2020-04-26, 22:43
Medlem
Citat:
(1) Poiisen hade en hundförare MR som inte fick söka färdigt vilket han beklagade
(2) Privatpersonen med den stretande vovven blev intervjuad när LW:s kropp redan hade hittats
Det finns tre pm från tre hundförare. Någon MR är inte med där. Trådsanning igen.
Citera
2020-04-26, 22:45
Medlem
Citat:

Japp.
Det handlar om 2 olika hundar med ägare resp förare.
Polisekipaget med förare avbröts med att det inte skulle sökas där.
Då befann de sig bara några meter från LW.
Det har stått att läsa om på säker plats men tro inte att jag minns var,
kan ha varit i en tidning till och med!
Är 100 % säker på det.
Senast redigerad av Moschata 2020-04-26 kl. 22:48.
Citera
2020-04-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Har du sett något om mobilen efter Kl 01.41 mordnatten?

Läste du vad jag skrev.
Kl 01.41 stängdes telefonen av och det är sista pingningen. Kl 05.23 loggade någon in på hennes mailkonto på one.com. Där skriver man mailadress samt lösenord nedanför. Det går inte på något annat sätt så vitt jag vet - jag har samma program. Kl 05.51 skriver SD till Lena: … "Morrn, vad händer? Somnade ifrån igen?". Så han satt i en halvtimme och surfade runt i hennes mailbox och läste all hennes högst privata post.
Citera
2020-04-26, 22:48
Medlem
Citat:
Om du inte ens läst fup - sluta påstå att folk ljuger. Endast fup eller en betrodd källa duger i tråden numera. Och Snoris är inte betrodd.
...och om S-J lägger upp en AB-artikel, så skall vi misstro hela Schibstedt-koncernen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in