2020-04-26, 09:38
Medlem
fiatigerliljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Är du dum. Tror du att han inte skulle komma i håg en hälsning till en döendes barn på allvar? Tänk dig in i den sitsen. Det måste väl ändå vara bland det värsta man kan vara med om att behöva säga pappa hälsade att han älskar er men han är död. Tror du det på fullaste allvar att någon person skulle glömma de ögonblicket dom sista orden till barnen. Inser du vilken smärta barnen skulle känt om han dött. Om du tror att du ska dö är det då inte dina barn du först tänker på? I synnerhet om den andre föräldern är helt oförmögen att ta hand om dem. Nu håller du en dåres försvarstal.

Suck. 🙄 Det är en kvinnlig polis, inte en han. Och hon säger i klartext att hon inte kommer ihåg namnet. Du kanske inte ens läst citatet du spammat tråden med?
”Han säger vid ett tillfälle att han tror att han ska dö och att vi ska tala om för en kvinna (jag minns inte namnet) att han älskar henne. Detta sägs i samband med att en annan kvinna som jag uppfattar är hans granne är framme hos honom och lämnar över en mobiltelefon.”
Citera
2020-04-26, 09:43
Medlem
Ser ut att finnas några videor på Youtube med ”vår kille” Ö*mer. Från hans vardag och föreningsliv.

Han verkar rätt speedad alltså. En pigg ung man som har svårt att sitta still och pratar mycket.

Uppmärksamhetssvårigheter.
Impulsivitet.
Överaktivitet.
Osv tycker jag mig ana.

Länkar inte men den som söker finner.
Citera
2020-04-26, 09:56
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Ser ut att finnas några videor på Youtube med ”vår kille” Ö*mer. Från hans vardag och föreningsliv.

Han verkar rätt speedad alltså. En pigg ung man som har svårt att sitta still och pratar mycket.

Uppmärksamhetssvårigheter.
Impulsivitet.
Överaktivitet.
Osv tycker jag mig ana.

Länkar inte men den som söker finner.

Det finns så många med samma namn. Kan du ge en hint om vad man ska titta efter? Har han en gül jacka på sig?
Citera
2020-04-26, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Det finns så många med samma namn. Kan du ge en hint om vad man ska titta efter? Har han en gül jacka på sig?

Tensta. Frukost. Inte 100 men det ska nog vara han ja. Allt passar in.
Citera
2020-04-26, 10:03
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Tensta. Frukost. Inte 100 men det ska nog vara han ja. Allt passar in.

Tack! Det hjälpte. Ska kika. (Det är nog han.) Han finns också med på bild då han är yngre, bara 13 år. Han sitter vid samma bord som kungen och berättar om scouterna. Han skulle ha fortsatt med den sysselsättningen istället.
Senast redigerad av Combival 2020-04-26 kl. 10:14.
Citera
2020-04-26, 10:15
Medlem
Alexfoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Se där ja du fick pudla lite där ja. Kvinnoanstalternas interna regler struntar i utbildning men det har du inte fattat. Avundsjukan du talar om är nog en fantasi eller en vanföreställning. K kommer in i värmen och kommer stå högt i kurs. Just nu är det mansmördaren Carina Frödin som styr på Hinseberg och som tagit över efter Ulla Jonsson även hon en som dödade sin kille fastbunden i en stol med x antal knivhugg och sedan eldade hon på innan hon gick.

Är det någon som borde pudla så är det ju du med tanke på dina åsikter och den felaktiga ståndpunkt som du har haft angående KL hela tiden!
Nu sitter kärringen där hon ska sitta och det har ju en del av oss härinne förstått hela tiden.
Att du och några till inte insåg det komma är ju förståeligt då du inte har kunnat läsa dig till detta i den allmänna offentliga pappershögen som du hela tiden efterfrågar.
Vi kan ju hoppas på att ynglingen som hon försökte anlita 2018 golar ner henne totalt så att det blir några år i just detta ärende!
Under tiden så kan de fortsätta den andra mer viktiga utredningen så att kärringen får en längre volta retroaktivt.
Med tanke på hennes psykiska tillstånd just nu så får vi hoppas på att hon lägger sig ner och sprattlar av ångest och dåligt samvete i ett riktigt psykbryt.
Då kanske hon inte tänker klart längre utan börjar pladdra om allt och alla runt omkring henne.
Själv så tror jag att kärringen börjar anses vara en säkerhetsrisk i vissa kretsar med tanke på hennes psykiska tillstånd.
Hur som helst så har hon en jobbig resa framöver och då behöver hon ett starkt psyke!
PS Dags att pudla nu så är det avklarat😉
Citera
2020-04-26, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Tack! Det hjälpte. Ska kika. (Det är nog han.) Han finns också med på bild då han är yngre, bara 13 år. Han sitter vid samma bord som kungen och berättar om scouterna. Han skulle ha fortsatt med den sysselsättningen istället.

Alltid redo. Många föreningar och musikstudio osv. Skriver inte att han har ADHD men bra fart på vår kille.

Jag tror han har blivit lite ”carried away” och vilseledd i detta. Antingen är han skuldsatt eller, som jag tror, mest haft nollkoll på hur allvarligt det är att börja planera detta hot eller mord. Konsekvensanalysen har nog varit noll. Gissar att den varit noll större delen av hans liv. Släng in lite narkotika i bilden och ABF, skaka hand med kungen och Scouterna andas att han vill vara med där det händer. Någon som läser måste ju ha koll på vår kille från Tensta. Han kan ju inte ha gått obemärkt förbi eftersom han verkar ha varit engagerad i halva Spånga/Tenstas föreningsliv. Den ständige nye medlemmen typ.
Någon med koll får gärna bekräfta att det är han i dessa videor.
Senast redigerad av Avel 2020-04-26 kl. 11:09.
Citera
2020-04-26, 10:37
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiatigerlilja
Suck. 🙄 Det är en kvinnlig polis, inte en han. Och hon säger i klartext att hon inte kommer ihåg namnet. Du kanske inte ens läst citatet du spammat tråden med?
”Han säger vid ett tillfälle att han tror att han ska dö och att vi ska tala om för en kvinna (jag minns inte namnet) att han älskar henne. Detta sägs i samband med att en annan kvinna som jag uppfattar är hans granne är framme hos honom och lämnar över en mobiltelefon.”
Utan en tanke på sina barn. Ok en kvinnlig polis. Om du höll en döende i dina armar skulle inte du komma ihåg ett meddelande till personens BARN. Helt jävla omöjligt att glömma även för en privat person. Förmodligen skulle just dom eka i huvudet hela livet exakt ordagrant.
Citera
2020-04-26, 10:47
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Du är ju helt otrolig som fortfarande gnäller om detta. Även en civilpolis kan missa att protokollföra en sådan detalj, eller rent av GLÖMMA den. De är inga supermänniskor med superhjärnor och kan glömma/missa TROTS att de är vana att ta vittnesmål. Den andra personen i civilpolisens "vi" har nämnt BÅDE barnen och särbon i sitt vittnesmål, vilket en annan skribent redovisat i tråden. Det är uppenbart att ditt undermedvetna försöker kompensera för en känsla av att ditt eget föräldraskap brister genom att klanka på HOL som pappa. Jämför dig med KL istället, då kommer du definitivt framstå som en superförälder.
Men snälla doktor Frude. Mina barn kommer ALLTID först. Nej jag är ingen super förälder har säker gjort många fel. Men om jag trodde jag skulle dö så skulle det vara det jag tänkte på även om dom är vuxna nu och har en pappa. Nu när ett virus härjar är jag extra rädd om mig för deras skull jag vill bespara dom en död mamma så länge som möjligt. Det är nog trevligt om dom gifter sig att mamma finns där om dom får barn kan de vara roligt att det finns en mormor. Jag cyklar med cykelhjälm det skulle jag förmodligen inte om jag inte hade barn.
Citera
2020-04-26, 10:54
Medlem
Citat:
Utan en tanke på sina barn. Ok en kvinnlig polis. Om du höll en döende i dina armar skulle inte du komma ihåg ett meddelande till personens BARN. Helt jävla omöjligt att glömma även för en privat person. Förmodligen skulle just dom eka i huvudet hela livet exakt ordagrant.

Citat:
Men snälla doktor Frude. Mina barn kommer ALLTID först. Nej jag är ingen super förälder har säker gjort många fel. Men om jag trodde jag skulle dö så skulle det vara det jag tänkte på även om dom är vuxna nu och har en pappa. Nu när ett virus härjar är jag extra rädd om mig för deras skull jag vill bespara dom en död mamma så länge som möjligt. Det är nog trevligt om dom gifter sig att mamma finns där om dom får barn kan de vara roligt att det finns en mormor. Jag cyklar med cykelhjälm det skulle jag förmodligen inte om jag inte hade barn.

Ingen i tråden bryr sig om hur du faktiskt är som förälder. Det som är intressant är att du hakar upp dig så otroligt mycket på ett enstaka vittnesmål och anstränger dig så mycket för att framställa HOL i dålig dager. Vad har du för kunskaper i minnes- och vittnespsykologi som gör att du kan dra slutsatsen att denna civilpolis ger den objektiva sanningen och att de andra vittnenas uttalanden som påvisar att HOL tänkte på barnen inte är lika trovärdiga som civilpolisens, eller mer trovärdiga iom att de bekräftar varandra? Du kan även vara snäll och lägga fram vetenskapliga bevis på att det finns händelser som objektivt är omöjliga att glömma eller att glömma att redovisa, oavsett vem som upplever dem och i vilken situation. Eller så får du pudla.

Här kommer en pudelmall som du gärna kan använda dig av: "Jag inser nu efter att ha läst om stycken som hänvisats till i tråden att HOL verkar ha tänkt på sina barn och även bett närvarande personer att hälsa till dem. Jag drog för snabba slutsatser efter att ha läst FUP:ens första 4 sidor och blev väldigt känslomässigt påverkad av dessa, därav min intensiva och irrationella närvaro i tråden. Pudel pudel, ursäkta ursäkta."
Senast redigerad av morboso 2020-04-26 kl. 10:58.
Citera
2020-04-26, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
[/b]

Ja, kvinnor med mordhot flyr, gömmer sig, byter boende, söker skyddad adress etc. Men vad menar du med den sista meningen? Vem har pratat om att lämna bort sina barn???

Alla som mordhotas kan inte fly, gömma, sig, få skyddad boende etc. Ska man sluta sitt jobb, ta barnen ur deras skola, klippa alla kontakter och flytta ut i skogen tycker du? Vad är det med HOL som provocerar dig så att du måste gå på som att han gjort något fel som blivit utsatt för mordförsök

Gällande den sista meningen så var det du som tidigare sa att hans barn borde placeras på hem.
Citera
2020-04-26, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det där är en bråkdel av allt kaos som finns runt Karin. Det finns flera sammanställningar länkade på första sidan i tråden.
Vill du läsa mer så är vräkningen rätt talande och det är så mycket lögner från Karin så man blir alldeles matt.

Karin blir vräkt juni 2016 Varför betalade hon inte hyran? Kan dom 10 millarna som hon troligen fick 2014 på väg att sina redan då?
Läs mer om det här. (FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.

Mer om vräkningen med flera bilder och mer lögner från Karin.
Läs mer om det här (FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.

Hunden Ester som Karin stal tillbaka och där hon själv berättar att hon har borderline och har åkt ut och in på psyket länge. Karin är stupfull och minns inte samtal osv...
Läs mer om det här (FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.

Minidrake är inne på rätt linje om Karins beteende misstänker jag.
Minns yxan som Karin drog i teven när HOL inte ville lyda henne och byta kanal/stänga av.
Kränk en narcissist genom att lämna henne och hon blir helt galen
En narcissist som kanske har en borderline i bakgrunden och sedan ett rejält alkoholmissbruk troligen blandat med piller av något slag. Den personen hoppas jag att jag aldrig träffar på
En kombination som är totalt livsfarlig och ännu farligare blir det när personen ser bra ut och kan konsten att dupera folk och dessutom har gott om pengar
Vi ser ju exempel på dårar här i tråden som är helt dårade av henne för hon är så snygg

Verkligen jättestort tack för att du tar dig tid att skriva! En sista fråga bara, går det att hitta bild på KL? Försökt googla och kolla i tråden men osäker på om jag hittat rätt person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in